16:52|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 12:07
کد خبر: 13891
یادداشت:

آغاز بارش برف در ارومیه

براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی مبنی بر بارش قابل توجه برف، تمامی سازمان‌های مربوطه خدمات رسان در حال آماده باش کامل هستند.
آغاز بارش برف در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی موج جدید بارشی از دقایقی پیش وارد استان شده و شدت بارش در ارومیه هر لحظه افزایش می‌یابد.
بر همین اساس و با تشدید فعالیت سامانه بارشی، ستاد پیشگیری و مدیریت بحران شهرداری ارومیه از چهارشنبه 30 بهمن ماه در شهر ارومیه وضعیت قرمز اعلام کرده  که طبق آن برابر اعلام معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه تمامی نیروهای سازمان‌های خدمات رسان و شهرداری‌های  مناطق در آماده باش کامل هستند.
اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی نیز طبق اطلاعیه سازمان هواشناسی و بارش سنگین برف در اغلب مناطق استان در حال آماده باش و خدمات رسانی به مسافران در جاده‌های مواصلاتی استان است و توصیه می‌کند که هم استانی‌ها تا حد امکان از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت تردد در جاده‌های مواصلاتی و گردنه‌های برف گیر تمهیدات لازم زمستانی به همراه داشته باشند.
براساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی فعالیت سامانه بارشی تا روز پنجشنبه 1 اسفند ماه به صورت متناوب در استان تداوم دارد و برف مهمان مناطق مختلف آذربایجان‌غربی است.    
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید