12:20|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1398 - 10:22
کد خبر: 13889
اندر احوالات وعده‌ها؛

جبران عقب‌ماندگی با وعده جدایی محقق نمی‌شود

نبود برنامه عملی و اهداف مشخص برای حضور در بهارستان، این صحنه سیاسی را تبدیل به ماراتن وعده‌هایی کرده که در برخی موارد منافع ملی را نیز به چالش می‌کشد.
جبران عقب‌ماندگی با وعده جدایی محقق نمی‌شود

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین نهاد قانون‌گذاری کشور است، نهادی که شور و مشورت جمعی که وکیل از سوی ملت هستند سرنوشت یک جامعه را تعیین می‌کند از این رو وعده‌هایی که از سوی کاندیداهای نمایندگی در کرسی خانه ملت به عموم داده می‌شود باید همه جوره حافظ منافع عمومی و ملی باشد.

برخی از کاندیداهایی که این دوره برای رسیدن به کرسی بهارستان، پایشان به گود رقابت رسیده، برای رسیدن به هدف خود همه نوع وعده‌ای داده‌اند حال تحقق این وعده‌ها تا چه حد در اختیارات و وظایف یک نماینده مجلس است خود جای بحث مفصل دارد.

نگاهی اجمالی به وعده‌های انتخاباتی در آذربایجان‌غربی نشان می‌دهد برخی‌ها حتی برای یک رأی و حضور دوباره در خانه ملت وعده جدایی داده‌اند، موضوعی که در دوره فعلی نیز مطرح شد و زمینه اختلافات بسیاری را فراهم کرد.

شاید بهتر باشد کسانی که ادعای وکالت از سوی مردم در مهم ترین ارگان قانونگذاری کشور را دارند بدانند که رکن اصلی رسیدن به توسعه پایدار و جبران عقب افتادگی‌های که چندین دهه است مهرش بر پیشانی استان خورده است، اتحاد و همبستگی به نفع منافع عمومی و ملی است و دم از جدایی زدن تنها زمینه را برای سودجویان و بدخواهان این مردم فراهم می کند تا از این مطاع برای خود لباس بدوزند و مردم را از یکدیگر دور کنند.

آذربایجان‌غربی همیشه تاریخ سرزمین اقوام و ادیان بوده، هست و خواهد بود، بدون شک افراد با اهداف مغرضانه و منفعت‌طلبانه جایی در پیشرفت و روزهای طلایی این استان نخواهند داشت و مردم با حضور حداکثری در پای صندوق ها و انتخاب اصلح بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را در تعبیر رویاهای شوم خود ناکام می‌گذارند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید