10:54|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 - 13:11
کد خبر: 13886

نان سوخته وعده‌های انتخاباتی

کاندیداهای انتخاباتی در زمانی که به رای مردم نیاز دارند وعده‌های بسیاری را می‌دهند که پس از رسیدن به مجلس آن‌ها را فراموش می‌کنند.
نان سوخته وعده‌های انتخاباتی

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، نباید منکر شد که هر کاندیدی در کارزار انتخابات با وعده‌ها و برنامه‌هایی که می تواند عملی کند به مردم معرفی می‌شود، اما گاهی این وعده‌ها در روزهای پس از انتخابات به فراموشی سپرده شده و عملا در انتظاری بی نتیجه می‌سوزند.
در بین کاندیداهای انتخاباتی، افرادی نیز یافت می‌شود که از وظایف خود در مجلس به صورت کامل آگاهی دارند و حتی وعده‌های خود را بر مبنی‌ وظایفی که دارند ذکر می‌کنند.

افراد این وعده‌ها را به حدی تکرار می‌کنند تا مردم به آن‌ها اعتماد کنند زیرا با یک نگاه کوتاه به وظایف و وعده‌ها مردم می‌توانند دریابند که سخنان منطقی و قابل اعتماد است.

در این بین وعده‌ها و سخنان منطقی می‌تواند در گروه یکی از وظایف اصلی یعنی قانون‌گذاری و نظارت بر مجلس قرار بگیرد اگر روال به همین روال ادامه یابد همه چیز بسیار خوب و آینده روشن می‌شود اما متاسفانه ادامه راه این‌گونه سپری نمی‌شود.

زمانی که کاندیداها با باورهای مردم بازی کردند و پایشان به مجلس رسید پس از آنکه با خیال راحت به صندلی قدرت تکیه زدند یک به یک این وعده‌ها را به دست فراموشی می‌سپارند.

پس در نتیجه باید با کاندیداها عهد‌نامه‌ای بست که پس فردا زیر قول‌هایشان نمی‌زنند و به داد مردمی که به آن‌ها اعتماد کردند می‌رسند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید