21:00|پنجشنبه, فروردین 30 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 - 12:01
کد خبر: 13884

یکه‌تازی فضای مجازی در انتخابات

بررسی روند تبلیغات کاندیداهای مجلس یازدهم در فضاهای مختلف نشان می‌دهد فضای مجازی و رسانه‌های برخاسته از این بستر یکه‌تازی می‌کنند.
یکه‌تازی فضای مجازی در انتخابات

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، تب تبلیغات با نزدیک شدن به موعد برگزاری انتخابات در یازدهمین ایستگاه خانه ملت در شهرهای مختلف از جمله ارومیه به اوج خود رسیده است یکه‌تازی فضای مجازی در این دوره از انتخابات حال و هوای دیگری به فضای آن بخشیده است.
گسترش فضای مجازی در سال‌های اخیر و دسترسی آسان عمومی به این فضا باعث شده تا کاندیداهای انتخاباتی در این دوره توجه خاصی به مخاطبان این حوزه داشته باشند تا از گود رقابت با رقبای خود در رسانه‌های مجازی نیز عقب نمانده باشند.
این روزها هر صفحه و کانال و یا سایت مجازی را باز کنید بدون شک با انبوهی از اطلاعات مربوط به انتخابات و کاندیداهای که قصد کسب کرسی قدرت در بهارستان را دارند، روبرو می شوید، صرف نظر از اینکه چه هزینه‌هایی در این فضاها شده آنچه در بسیاری از رسانه‌های مجازی به چشم می‌خورد تنها بداخلاقی‌ها و تخریب یکدیگر است در حالی که ردپای از ارائه برنامه های عملی که بتواند گرهگشای مسیر توسعه شهر و استان باشد به چشم نمی‌خورد و انگار هدف قبل از آنکه خدمت به مردم باشد کسب کرسی قدرت است!
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید