04:40|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 29 بهمن 1398 - 10:48
کد خبر: 13883
یادداشت:

داغ‌تر شدن تنور انتخابات در ارومیه!

با نزدیک‌تر شدن روزهای پایانی تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در دور یازدهم رقابت برای کسب کرسی قدرت به روزهای اوج خود رسیده است.
داغ‌تر شدن تنور انتخابات در ارومیه!

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، سرویس سیاسی باریش‌نیوز، شهر حساس‌ترین روزهای فعالیت مدنی خود را سپری می‌کند و این در حالی‌ است که کمی فضای رقابت بروز برخی بداخلاقی‌ها را در پی داشته، از آنجایی که انتخاب سالم ماحصل رقابت سالم است، به نظر می رسد نظارت دستگاه های متولی بر فضای تبلیغات انتخابات باید کمی جدی تر و هوشمندانه تر باشد.
راستی نهایت این رقابت‌ها به کجا خواهد رسید؟ عده‌ای هراسان و با عجله دست به تخریب می‌شوند، بدون اینکه توجه کنند چه لطمه‌ای به اعتماد عمومی وارد می‌کنند و پس از انتخابات چه اتفاقی در تفکرات مردم می‌افتد گویا چندان اهمیتی برایشان ندارد.
سوای هر تخریب و گلایه‌ای‌ که از سوی نامزدهای نمایندگی انجام می‌گیرد. یک سوال مطرح است، کاندیدا در صورتی که فاتح میدان رقابت انتخابات شوند چگونه قرار است با وجود این بداخلاقی‌ها در کنار یک دیگر چندین سال برای این شهر خدمت کنند؟
ناگفته نماند موج سواری برخی از ردصلاحیت شدگان ادامه دارد و هشتگ آمد و نیامدها در فضای مجازی راه افتاده است. همچنان این افراد منتظر تایید صلاحیت‌های نهایی روزچهارشنبه شورای نگهبان هستند که شاید پایانی برای تمام موج‌سازی‌ها شود و معادلات انتخاباتی را با تغییر مواجه کند.
در این فضا لازم است به موضوع پرهیز از یک کار غیراخلاقی توسط هواداران کاندیدا بار دیگر اشاره کرد، رأی مردم این شهر با چسباندن پوستر بر روی دیوار مدارس، کلیساها و بسیاری دیگر از اماکن عمومی شهر تغییر نمی‌کند و مردم آگاه‌تر از آن هستند که اولویتشان چنین تحرکات منسوخی باشد.
در این بین ناهار و شام های تبلیغاتی هم که جای خود دارد، اما بدنیست شفاف سازی شود که هزینه چنین بریز و بپاش‌های انتخاباتی از کجا تامین شده است؟ که هر وعده غذایی یک رأی محسوب می‌شود.
و کلام آخر اینکه؛ مردم شریف ارومیه امروز اگر عده‌ای با وعده های پوشالی با بر عرصه رقابت گذاشته اند شما باید آگاه باشید و فریب چنین رفتارهایی را نخورید. بی شک با آگاهی، هوشیاری و حضور حداکثری مردم بهترین‌ها برای شهر رقم زده شود .

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید