06:25|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 28 بهمن 1398 - 09:44
کد خبر: 13873

برف دانش آموزان آذربایجان‌‌غربی را خانه‌نشین کرد

بارش برف که از ساعات پایانی شب گذشته در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی آغاز شده موجب تعطیلی مدارس و خانه نشین شدن دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی شد.
برف دانش آموزان آذربایجان‌‌غربی را خانه‌نشین کرد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اداره ‌کل آموزش ‌و پرورش آذربایجان‌غربی در اطلاعیه‌ای از تعطیلی برخی مدارس در شهرستان‌های ارومیه، پیرانشهر، اشنویه، نقده، مهاباد، سلماس و خوی و شروع برخی کلاس‌ها با یک ساعت تاخیر خبر داد.
در ارومیه مدارس ابتدایی و دوره اول شهری و روستایی نواحی یک و ۲ و کلیه مدارس سیلوانا، صومای برادوست، نازلو و انزل با توجه به بارش برف، برودت شدید هوا، کولاک و احتمال لغزنده‌بودن جاده‌ها در نوبت صبح روز دوشنبه تعطیل اعلام شده ‌است.
همچنین طبق این اطلاعیه همه مدارس شهری و روستایی اشنویه و پیرانشهر، مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی شهرستان‌های نقده و مهاباد، مدارس ابتدایی شهرستان چایپاره و مدارس ابتدایی شهری و همه مدارس روستایی شهرستان‌های سلماس و خوی تعطیل است.
در این اطلاعیه تاکید شده است، مدارس دوره متوسطه شهری شهرستان‌های خوی و سلماس، مدارس متوسطه دوره اول و دوم چایپاره، ابتدایی و پیش‌دبستانی میاندوآب و همچنین مدارس ابتدایی شهری و روستایی سردشت در روز دوشنبه با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.
بقیه مدارس آذربایجان‌غربی دایر است و در صورت تعطیلی از طریق رسانه‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید