12:59|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 بهمن 1398 - 11:57
کد خبر: 13872
یادداشت

هم افزایی برای مشارکت مدنی رسالت مهم رسانه‌ها

انتخابات فرایندی است که باید تمام مردم در آن شرکت‌کنند و اتحاد و یک‌پارچگی خود را به رخ دشمنان بکشند و نشان دادن این اتحاد تنها با رفتن به پای صندوق‌های رأی امکان پذیر است.
هم افزایی برای مشارکت مدنی رسالت مهم رسانه‌ها

سرویس سیاسی باریش نیوز، در سال جاری انتخاباتی مهم در پیش رو داریم که از ماه‌ها پیش از این بارها و بارها درباره این روز و اهمیت آن سخن گفته شده و مردم گام به گام همراه با مسئولان و فعالان سیاسی به این روز مهم و سرنوشت‌ساز رسیده‌اند و می‌دانند که رای هر فرد در نتیجه انتخاباتی که برگزار می‌شود، تاثیری غیرقابل کتمان دارد.

در حال حاضر کمتر از یک هفته به این اتفاق مهم و سرنوشت‌ساز برای شهروندان باقی‌مانده و کسی نیست که نداند تنها با یک حضور پرشور و گسترده در انتخابات اسفندماه است که می‌توان برای نمایندگان آینده شهرستان تصمیم گرفت.

اصولاً هر انسان عاقل و صاحب بصیرتی می‌کوشد تا در برابر دشمن به‌گونه‌ای رفتار کند که راه هرگونه نفوذ و تسلط او را بر خود مسدود نماید، هرچند سبب خشم و غصب دشمن شود.

با توجه به اینکه بسیاری از معادلات ایران اسلامی بر اساس میزان مشارکت مردم در انتخابات اتخاذ می‌شود بنابراین همه باید تلاش کنند تا انتخابات پیش رو پرشورتر از دوره‌های گذشته برگزار شود.

انتخاب فرد اصلح نیز در حال حاضر بسیار مهم‌تر از هرچیز دیگر است پس مردم باید زمان زیادی برای این انتخاب در نظر بگیرند تا آینده خود و خانواده خود را با انتخابی درست تضمین کنند.

در شرایط کنونی که دشمنان دست به انجام هر کاری می‌زنند تا شاید نظام اسلامی را به تسلیم در برابر خود وادارند، هر کاری که موجبات حفظ نظام اسلامی و خشم دشمنان آن را فراهم کند، از مصادیق عمل صالح شمرده می‌شود و نزد خدای متعال دارای اجر و ثواب است و انتخابات به‌عنوان یکی از عرصه‌های حضور مردم برای اعلام وفادای به‌نظام اسلامی ازجمله این مصادیق است.

 حضور مردم در صحنه، عزت و سربلندی نظام اسلامی را به دنبال داشته باشد از سوی ولی‌فقیه انقلاب به‌عنوان یک وظیفه دینی و مصداق عمل صالح معرفی می‌شود تا چراغی باشد فرا روی ما در حوادث آینده.

 تشویق و ترغیب مردم در انتخابات یکی از مهمترین و سنگین ترین وظایف رسانه‌ها است که باید به دور از هرگونه نفعی انتخاب درست را به مردم نشان دهند.

به فرموده رهبر انقلاب اسلامی نیز در این رقابت، در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده واقعی و نهایی است.

 با توجه به تمامی این سخنان حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است پس باید با حضور پر رنگتر در مقابل تمام حجمه‌های دشمنان ایستاد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید