12:22|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 09:38
کد خبر: 13854

آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخاباتی در ارومیه

باشروع مهلت یک هفته‌ای تبلیغات، ستادهای انتخاباتی نامزدهای یازدهمین دوره بهارستان در ارومیه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردند.
آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای انتخاباتی در ارومیه

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، فرصت یک هفته‌ای نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغ در گود رقابت مجلس یازدهم از ساعت 24 روز گذشته به صورت رسمی آغاز شد و کاندیداهای انتخاباتی یک هفته فرصت دارند تا جهت کسب کرسی خانه ملت برنامه‌ها و اهدافشان را برای مردم تشریح کنند.
به گفته رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی 197 نفر برای تکیه زدن به 12 صندلی قدرت و تصمیم‌گیری در مجلس شورای اسلامی باهم در این دوره رقابت دارند و از تعداد 202 نفر تأیید صلاحیت شده نهایی در استان پنج نفر انصراف دادند.
فعالیت تبلیغاتی کاندیداهای مجلس یازدهم از امروز پنجشنبه، 24 بهمن ماه تا ساعت هشت صبح روز اول اسفند ادامه دارد.
گرچه معمول‌ترین شیوه تبلیغات در رقابت‌های سیاسی کشور استفاده از پوسترهای و تراکت‌های کاغذی است و برای نصب آنها از سوی سازمان‌های مربوطه محل‌های ویژه‌ای در نظر گرفته شده و با اینکه ساعتی پیشتر از آغاز رسمی مهلت تبلیغات انتخابات نگذشته ولی کم و بیش دیوارهای شهر ارومیه با پوسترهی نامزدهای مختلف رنگ و روی تبلیغاتی به خود گرفته است.
گفتنی است؛ براساس اطلاعیه اعلام شده از سوی ستاد انتخابات استان 67 نفر برای کسب 3 کرسی در بهارستان از ارومیه رقابت دارند و ناگفته نماند که برخی از چهره‌های شاخص دوره‌های گذشته نیز از رسیدن به گود این رقابت سیاسی بازماندند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

مهرداد
1398/11/30 - 16:10

لطفا این خرس گنده را اینقدر تبلیغ نکنید بخدا نماینده یک شهر نماد اون شهره ..خجالت آوره