11:39|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 24 بهمن 1398 - 09:30
کد خبر: 13853
رئیس مرکز تصویربرداری بوعلی سینا ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

ارائه خدمات دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی با تعرفه دولتی

این مرکز با توجه به اینکه وابسته به موسسه خیریه عترت بوتراب بوده و به صورت خیریه فعالیت می‌کند ارائه کلیه خدمات با تعرفه دولتی و بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه مازاد به بیماران است.
ارائه خدمات دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی با تعرفه دولتی

سید حبیب میربابایی، رئیس مرکز تخصصی تصویربرداری بوعلی سینا در بیمارستان قلب سیدالشهدا (ع) ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: مرکز تصویربرداری بوعلی سینا مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی 128 اسلایس، اولین و تنهاترین سی‌تی آنژیوگرافی در شما‌ل غرب کشور است.
وی افزود: سی تی اندوسکوپی از دیگر امکانات برجسته این دستگاه بوده که با دقت فوق‌العاده برای بررسی ضایعات کولون و تراشه است همچنین با توجه به دتکتورهای بالای سیستم قادر به انجام تمامی سی تی اسکن‌های معمولی و باکنتر است و مولتی فازها در اسکن‌های شکم لگن و سایر ارگان‌های بدن با دقت بسیار بالا در کمترین زمان ممکن و کمترین دوز دریافتی بیمار با بالاترین کیفیت ممکن است.
میربابایی گفت: از دیگر مزایای بسیار مهم مرکز تصویربرداری انجام ریپورت و گزارش تمامی سی تی اسکن‌ها توسط متخصصین مجرب و معروف تهران و سایر شهرهای مهم کشور در کمترین زمان ممکن است.
این مسئول افزود: این مرکز با توجه به اینکه وابسته به موسسه خیریه عترت بوتراب بوده و به صورت خیریه فعالیت می‌کند ارائه کلیه خدمات با تعرفه دولتی و بدون تحمیل هیچ‌گونه هزینه مازاد به بیماران است.
طرف قرار داد با تمامی بیمه‌ها
وی عنوان کرد: این مرکز طرف قرار داد با کلیه بیمه‌ها منجمله: بیمه سلامت، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح، بیمه‌های تکمیلی: آتیه سازان حافظ، بیمه دی و بیمه تعاون، بانک‌ها: ملی، ملت، کشاورزی، سپه، صادرات، تجارت و کانون سر دفتران و دفتر یاران، ارائه خدمات به صورت کلی به تعرفه دولتی به تمامی اقشار صورت می‌گیرد.    
رئیس مرکز تخصصی تصویربرداری بوعلی سینا در بیمارستان قلب سیدالشهدا (ع) ارومیه در ادامه تصریح کرد: در نهایت مجموعه امکانات و محاسن موجود در این مرکز تصویربرداری این مجموعه را به یکی از بهترین  و محبوب‌ترین مراکز تصویربرداری برای پزشکان و بیماران در تمام استان‌ها و شهرهای کشور تبدیل شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علیپور
1398/11/29 - 16:53

ایا با بیمه سلامت هم همکاری داره و ایا پذیرش هم دارن

میرآقا جامعی
1398/11/24 - 14:53

من آبان ماه امسال رفتم سیتی آنژیو گرافی و با اینکه بیمه سلامت و آتیه سازان داشتم ،مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان پرداخت کردم.