07:40|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 23 بهمن 1398 - 13:09
کد خبر: 13851
یادداشت:

فردا،آغاز فعالیت رسمی ستاد‌های انتخابات/شاخص‌ها جاماندند

24 بهمن 98 ماه آغاز رسمی و قانونی ستادهای انتخاباتی کاندیدا مجلس یازدهم در سراسر کشور است.
فردا،آغاز فعالیت رسمی ستاد‌های انتخابات/شاخص‌ها جاماندند

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، بازار داغ تبلیغات مجلس یازدهم در شهر ارومیه از فردا روز پنج‌شنبه در سراسرستادها آغاز می‌شود و تا هفت روز دیگر ادامه دارد، باید منتظر ماند و دید چه کسانی فاتح ماراتن انتخابات می‌شوند.

در لحظات پایانی تایید و رد صلاحیت‌ها باز هم خبری از تایید صلاحیت برخی از چهره‌های شاخص نشد و همچنان این افراد از انتخابات مجلس یازدهم بازمانده‌اند، اگرچه طبق اعلام شورای نگهبان تا آخرین لحظه امکان تایید و رد صلاحیت وجود دارد.
 
اما آخرین اخبار منتشر شده و در شرایط فعلی باید دید چهره‌های جدید انتخابات چگونه در این عرصه قد علم می‌کنند و این رقابت چگونه رقم می‌خورد؟ آیا آنان ایده و برنامه‌ای برای شهر دارند؟ آیا توان جلوس در صندلی بهارستان را دارند؟ انتظار است اگر توانایی نداشته باشند با برکناری از این رقابت بزرگ‌ترین خدمت را به مردم ارومیه کنند.

همان‌گونه که رهبر انقلاب اسلامی می‌فرمایند: اگر توان مدیریتی ندارید‌، مسئولیت نپذیرید، هرسمتی، هر توانایی‌ای در کنارش یک مسئولیتی دارد، یک تعهدی وجود دارد،باید دید که آیا می‌توانید آن تعهد را انجام بدهید یانه؟ این خیلی درس بزرگی است.

ایده‌ها، تفکرات و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی که در طی این چند روز قرار است در ستادهای انمتخاباتی آنان بیان شود بسیار حائز اهمیت است و اگر شخصی از همین ابتدا کار تفکر تخریب و تهدید دیگران را در دستور کار خود قرار دهد نتیجه بی شک خوشایند نخواهد بود واگرچه انتخابات یک مسئله مهم است اما اهمیت اتحاد و همبستگی به خصوص در میان کاندیدا قابل کتمان نیست و انتظار رقابت سالم از آن‌ها می‌رود.

در روزهای داغ انتخاباتی انتظار می‌رود کاندیدا فضای سیاسی و فرهنگی شهر را آلوده نکنند و اجازه ندهند دوستی‌ها تبدیل به کدورت شود، اگر شوق خدمت به مردم را دارید از همین‌جا آغاز کنید .

پرهیز از پرداختن به مسائل قومیتی مبحثی بسیار مهم و حائز اهمیت است که مردم، مسئولان و کاندیدای انتخابات باید به آن دقت و توجه ویژه‌ای داشته باشند، هم چنین تاثیر رسانه‌ها نیز در این خصوص بسیار مهم است و همه مردم آذربایجان‌غربی در کنار کنار یکدیگر باید برای برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید