15:27|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 12:27
کد خبر: 13837
رئیس مرکز تخصصی تصویربرداری بوعلی سینا بیمارستان سیدالشهدا (ع) ارومیه:

راه‌اندازی دستگاه سی تی آنژیوگرافی 128 اسلایس شمالغرب کشور

یکی از مزیت‌های این دستگاه، دقت و قدرت بالای 94 درصد، روشی بسیار متداول و قابل اطمینان  در انجام سی تی آنژیوگرافی از تمامی ارگان‌های بدن است.
راه‌اندازی دستگاه سی‌تی آنژیوگرافی 128 اسلایس شمالغرب کشور

سیدحبیب میربابایی، رئیس مرکز تخصصی تصویربرداری بوعلی سینا در بیمارستان قلب سیدالشهدا (ع) ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: مرکز تصویربرداری بوعلی سینا مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه سی تی آنژیوگرافی 128 اسلایس، اولین و تنها سی تی آنژیوگرافی در شما‌ل غرب کشور است.
وی افزود: این دستگاه توسط یک خیر بین‌المل جهت ارائه خدمات در منطقه محروم آذربایجان‌غربی و کل شمال غرب کشور، خریداری و در مرکز تصویربرداری بوعلی سینا در اردیبهشت ماه سال 96 شروع به فعالیت کرد.
این مسئول گفت: یکی از مزیت‌های این دستگاه، دقت و قدرت بالای 94 درصد، روشی بسیار متداول و قابل اطمینان  در انجام سی تی آنژیوگرافی از تمامی ارگان‌های بدن است.
وی ادامه داد: روشی که به دلیل دقت بالای تشخیصی موجب استقبال و اطمینان کلیه پزشکان به خصوص متخصیصین بیماری‌های قلب و عروق اذعان شده، و با توجه به کم خطر بودن آن و عدم وجود خطرات و عوارض متداول ناشی از آنژیوگرافی  معمولی که یک روش کاملا تهاجمی می‌باشد، مورد استقبال بیماران نیز قرار گرفته است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید