16:28|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1398 - 10:50
کد خبر: 13834
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با باریش:

مردم هر ساله با آگاهی بیشتری در راهپیمایی شرکت می‌کنند

با وجود توطئه و تبلیغات دشمنان برای کمرنگ حضور مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن، همه ساله با آگاهی و حضور پررنگ‌تری این حماسه در ایران اسلامی برگزار می‌شود.
مردم هر ساله با آگاهی بیشتری در راهپیمایی شرکت می‌کنند

حجت‌الاسلام محمدجواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در مورد اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن تعهد مجدد با آرمان‌های امام راحل  و راه شهیدان و اعلام وفاداری از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از وطن است.
وی افزود: همه کسانی که به استقلال، امنیت، عزت و اقتدار ایران علاقمند هستند با همت و پر صلابت در راهپیمایی 22 بهمن و جشن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حضور پیدا می‌کنند و این در حالی است که هر ساله شاهد حضور پررنگ مردم در عرصه‌های سیاسی مملکت هستیم.
حجت‌الاسلام شبستری در ادامه گفت: با وجود توطئه‌ها و تلاش‌هایی که دشمنان برای کم‌رنگ نشان دادن راهپیمایی 22بهمن و ترغیب مردم برای عدم حضور در این حماسه ملی دارند اما مردم فهمیم و آگاه ایران اسلامی به هر میزان که تبلیغات دشمنان برای عدم شرکت در جشن انقلاب بیشتر باشد مردم با بصیر با حضور باشکوه و پررنگ‌تری شرکت می‌کنند.
این مسئول اظهار کرد: با توجه به اینکه یوم‌الله 22 بهمن امسال با چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی مقارن شده است از این روز به احترام سردار سلیمانی حضور مردم چشمگیرتر از سال‌های گذشته خواهد بود.
نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مشکلات و نارضایتی‌های زیادی در جامعه وجود دارد تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که مردم در جامعه دارند اما امسال همانند سال‌های گذشته در چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی و آذربایجان‌غربی حمایت خود را از جمهوری اسلامی نشان داده و مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام خواهند زد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید