03:05|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 20 بهمن 1398 - 12:51
کد خبر: 13831
یادداشت:

ادعاکنندگان خدمت با مردم شفاف باشند

در بازار داغ معرفی لیست اموال توسط کاندیدا انتخابات مجلس یازدهم، بهتر است منابع مالی تبلیغاتش را معرفی کنند.  
ادعاکنندگان خدمت با مردم شفاف باشند

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، در بحبوحه‌ معرفی اموال کاندیدا یکی از کاربران توئیتر نوشت: حضراتی که چند وقته ژست معرفی اموال گرفتند لطف کنند به جای اسم بردن از چند تیر و تخته؛ منابع مالی تبلیغات خودشان را معرفی کنند تا مردم بدانند مظنه شوق خدمت در کشور چند است.
با گشتی در فضای مجازی مطالبی از طرف کاندیدا به چشم می خورد برای مثال یکی از کاندیدا ازخودروی خیلی معمولی خود  و منزل استیجاری که دارد نام می‌برد، دیگری از یک منزل ساده در روستا خبر می‌دهد تا آپارتمان 80 متری و بزرگواران پایتخت نشین هم از منزلشان در تهران که به‌راحتی می‌توان متوجه میلیاردی بودن قیمت این منزل شد.
این هم شفاف‌سازی لیست اموال به سبک جدید! اصلا اگر این‌گونه که می‌گویند صحت داشته باشد کاش هزینه میلیاردی تبلیغات را برای آسایش زندگی خود صرف کنند و از این ماراتن انتخابات چشم پوشی کنند و منتظر چند سال دیگر بمانند تا شاید وضعیت مالیشان بهبود پیدا کند.
 اگر منزل مسکونی فقیرانه‌ای که در روستا می‌فرمایید ویلای میلیاردی باشد و پرایدی که نامش را یدک می‌کشید چند شاسی بلند دیگرهم در پارکینگ منزلتان باشد و آن منزلی که در تهران می‌گویید میلیاردی از آب در بیاید آیا به نظرتان توهین به شعور مردم نیست؟ مردم می‌دانند، آگاه هستند و درحالی از زندگی ساده خود سخن به میان می‌آورید که هزینه‌ بریز و بپاش‌های تبلیغاتیتان کم و بیش به گوش هر شخصی رسیده است.
دوران این بازی‌ها مدت‌هاست که به پایان رسیده و یقین بدانید مردم بهتر از شما خودتان را می‌شناسند اگر شوق خدمت دارید این نقاب را بردارید و رو راست باشید چه اشکالی دارد، یک فرد میلیاردر راستگو اعتبار و عزت بیشتری در بین مردم دارد.
امروز و در چنین شرایطی که فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمن وجود دارد حضور مردم بسیار حائز اهمیت است و این ممکن نیست مگر با صاداقت و روراستی از جانب  کسانی که ادعای خدمت بی منت دارند، خودتان را از این حرکات پوپولیستی وارهانید تا مردم بتوانند اعتماد کنند، برای بازی با اعتماد مردم چنین ریسک بزرگی نکنید.
اگر قرار است لیست اموال خود را ارائه کنید بد نیست همراه با مستندات باشد، اگر خدایی نکرده اموالتان به‌نام سایر اعضای خانواده باشد یا به‌نام دوستان و آشنایانتان باشد بازهم می‌توانید مقابل این مردم قد علم کنید و دم از شفافیت اموال بزنید؟

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید