08:23|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 19 بهمن 1398 - 12:54
کد خبر: 13826
مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کارآفرین آذربایجان‌غربی:

جذب بیش از 500 نفر در شرکت مشاوران سبز کار آفرینی استان

امکانات و برنامه‌های توسعه‌ای شرکت مشاوران سبز زندگی در سال آینده شامل جذب آموزی، مهارت آموزی و استخدام بیش از 500 نفر در سطح آذربایجان‌غربی است که با استفاده از پتانسیل و استعدادها می‌توان این هدف را به انجام رساند.
جذب بیش از 500 نفر در شرکت مشاوران سبز کار آفرینی استان

لقمان پژومان، مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کارآفرین آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز، با عنوان اینکه این شرکت 12 سال سابقه فعالیت دارد اظهار کرد: چشم‌انداز که برای فعالیت شرکت مشاوران سبز زندگی کارآفرین استان وجود دارد این است که می‌خواهیم برترین شرکت خدمات بیمه‌ای در بین تمامی نمایندگی‌های بیمه‌ای تمامی شرکت‌های بیمه‌ای کشور باشیم. 
وی افزود: این شرکت 2 شعبه در شهر ارومیه و در شهرستان پیرانشهر، نقده، استان کرمانشاه، شهرستان سقز و همچنین در غرب و شرق تهران شعبه دارد.
پژومان به افتخارات شرکت نیز اشاره و ادامه داد: شرکت مشاوران سبز زندگی کارآفرین رتبه برتر کشوری در سال‌های متوالی از بدو تأسیس را کسب کرده همچنین عضو رسمی انجمن بین المللی مشاوران حرفه‌ای بیمه عمر MDRT آمریکاt
مدیریت کمیته منطقه ای  MCC MDRT در ایران و کار آفرین برتر استانی در سال جاری را کسب کرده است.
وی به اهداف این شرکت اشاره و افزود: ارائه مستمر پیشنهادات خالقانه به ستاد مرکزی به منظور چرخش حداکثری نیازهای بیمه‌ای شهروندان، ارتقا خلاقانه و هوشمندانه شبکه فروش، توسعه رابط صمیمانه با مشتریان از طریق ایجاد روابط برد-برد-برد، کاهش سطح استرس جامعه و ارتقا سطح زندگی ایمن جامعه،ارتقا کمی و کیفی پرتفوی شرکت با هدف حداکثرسازی بهره‌روی از جمله اهداف این شرکت است.
این کارآفرین نمونه اظهار کرد: با توجه به چشم‌انداز شرکت و ایجاد برتری و سرتری در صنعت بیمه توسعه فردی و سازمانی از اهداف شرکت به عنوان یک شرکت تخصصی در زمینه توسعه بیمه‌های زندگی است. 
وی افزود: اهداف شرکت در راستای مأموریت ترسیم شده با بالا بودن ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی و توسعه آن در جامعه امید به زندگی و امنیت اجتماعی و رفاه اجتماعی افزایش و ارتقا خواهد یافت و در مقابل فشارها و استرس جامعه
کمتر خواهد بود و در نهایت جامعه‌های شاد با میزان امید به زندگی و آرامش بیشتری خواهیم داشت همچنین در راستای رسیدن به این اهداف بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات افراد جامعه در خصوص شرکت بیمه‌ای و نحوه بهره‌مندی از این خدمات است.
پژومان گفت: حضوری، تشخیص و شناسایی مشکل و مشاوره حرفه‌های هدفمند امکان بهره‌مندی افراد جامعه از خدمات بیمه ای به ویژه بیمه‌های زندگی انجام می‌شود.
وی گفت: بنابراین در این راستا شرکت مشاوران سبز زندگی با تکیه بر 12 سال سابقه درخشان و پرافتخار  در این زمینه و با دارا بودن دانش بیمه ای و علوم ارتباط سازی در جهت جذب آموزش و استخدام دانش آموختگان دانشگاهی اقدامات اساسی انجام داده و توانسته در این دوران بیش از 100 نفر را در صنعت بیمه‌ای آموزش و مهارت آموزی نماید تا این افراد بتوانند به واسطه کسب مهارت در صنعت بیمه به عنوان یک فعال بیمه‌ای نقش آفرینی کنند. 
وی ادامه داد: شرکت مشاوران سبز زندگی به عنوان کار آفرین برتر در سال 1398 انتخاب و به عنوان یک تلاشگر اقتصادی و کار آفرین برتر با استفاده از خلاقیت و نوآوری در جهت استفاده از فرصت‌ها و کمک به مدیریت بحران اشتغال و خلق یک ارزش جدید و تبدیل کردن دانش آموختگان دانشگاهی، افراد جویای کار با آموزش‌های حرفه‌ای و استاندارد و مدیریت در سازمان شرکت در قالب فرآیند کاری مشاوران زمینه را برای استخدام بیش از 50 نفر را فراهم کرده است.  
پژومان افزود: همچنین امکانات و برنامه‌های  توسعه‌ای شرکت مشاوران سبز زندگی در سال 1399 شامل جذب آموزی و مهارت آموزی و استخدام بیش از 500 نفر در سطح آذربایجان‌غربی است که با استفاده از پتانسیل و استعدادها می‌توان این هدف را به انجام رساند.
این کارآفرین برتر اضافه کرد: در زمینه اشتغال و کار آفرینی شرکت با شعار شغل، مهارت و درآمد بر این باور است که لزوم داشتن شغل کسب مهارت است. برای اینکه بتوان امنیت شغلی و ارتقا شغلی را ایجاد کرد، لازم داشتن یادگیری باشیم. بر این اساس، شرکت مشاوران سبز زندگی دوره‌های آموزشی را در بدو استخدام و حین استخدام به صورت مستمر در دستور کار خود وارد و بر این باور است که مجموعه می‌تواند قدرتمند و توانمند باشد که تک تک اجزا و اعضا آن قدرتمند و توانمند باشد و بر این اساس مشخصه یک شغل حرفه‌ای کسب در آمد ایده‌آل است که هدف شرکت در جهت ارتقا توان نیرو، ایجاد شرایط پرداخت حقوق مشاوران حرفه‌ای شرکت به صورت ماهانه حداقل 5 میلیون تومان است که در حال حاضر مشاوران حرفه شرکت که سابقه 2 ساله دارند، در آمده ماهانه 6 میلیون تومان را کسب می‌کنند.  
مدیرعامل شرکت مشاوران سبز زندگی کارآفرین آذربایجان‌غربی در پایان تصریح کرد: شعار اساسی شرکت مشاوران سبز زندگی کار آفرین هر ایرانی حداقل یک بیمه عمر اندوخته‌دار و من خانواده‌ام را دوست دارم است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید