21:29|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1398 - 14:43
کد خبر: 13820
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

دسیسه دشمن بی اعتنایی به شرکت در انتخابات است

مردم آگاه باشند که بی اعتنایی به شرکت در انتخابات دسیسه دشمن است.
دسیسه دشمن بی اعتنایی به شرکت در انتخابات است

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی وامام جمعه ارومیه در خطبه نماز جمعه گفت: ایام الله دهه فجر را خدمت ملت شریف ایران تبریک عرض می‌کنم ، حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن وظیفه همه مردم ایران است و شرکت در این راهپیمایی وظیفه شرعی و ملی مردم است، اکنون باید مردم بخاطر عزت و استقلال جمهوری اسلامی ایران در صحنه باشند و ایام الله را همیشه باید زنده نگه داشت.

وی افزود: تایید و رد صلاحیت نامزدهای انتخابات  براساس قانون بوده و همه باید تابع قانون باشیم، رد صلاحیت نمایندگان مجلس به منزله عدم صلاحیت آنها در تمام شئون زندگی نیست.

قریشی ادامه داد: حضور در انتخابات عزت، اقتدار و امنیت ما را تضمین کرده و دشمنان را ناامید می‌کند و بی شک حضور پررنگ مردم باعث تقویت و استحکام نظام  جمهوری اسلامی  می‌شود.

امام جمعه ارومیه افزود:  همه باید با حضور خود زمینه شکست دشمن را مهیا کنیم، کسانی که در صحنه نباشند و بی تفاوت نسبت به مسائل و انتخابات باشند، امثال منافقینی خواهند بود که علی ع را تنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جایگاه مادران شهید بسیار حائز اهمیت است و در تکریم این جایگاه تلاش کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید