12:04|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 بهمن 1398 - 12:53
کد خبر: 13811
مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه، در گفت‌گو با باریش؛

آرامش مطلق بر فضای والیبال شهرداری ارومیه حاکم است

تیم والیبال شهرداری ارومیه با تلاش‌ها زیاد همه عوامل در بلند مدت در آرامش کامل به سر می‌برد.
آرامش مطلق بر فضای والیبال شهرداری ارومیه حاکم است

پیمان رضایی، مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه، در گفت‌گو با سرویس ورزشی باریش نیوز، در رابطه با والیبال ارومیه اظهار کرد: باتوجه به میزبانی لیگ جهانی در هفته سوم در ارومیه، و استقبال گسترده مردم معلوم شد که این شهر پایتخت والیبال ایران و مهد والیبال اسیا است.
وی در ادامه با بیان اینکه این شهر والیبالیست‌های حرفه‌ای بسیاری را تربیت و به دنیای والیبال جهان داده است خاطر نشان کرد: کارگر پیشه، خداپرست و معروف و برخی والیبالیست‌ها دیگر از جمله افرادی هستند که علاوه بر حضور در صحنه‌ها جهانی چندین دوره به‌عنوان کاپیتان تیم ملی درادوار مختلف انتخاب شدند.
مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه ادامه داد: شور و شوق هوادران و تماشاگران ما را مجاب کرد، تیمی را تشکیل دهیم که در شان و قواره ارومیه و مردم آن باشد.
رضایی بیان کرد: با توجه به رزومه مصطفی کارخانه این فرد برای سرمربی‌گری تیم انتخاب شد و سپس انتخاب بازیکنان بومی در مرحله اول اولویت داشت تا در شان تیم باشند، بود ولی تعدادی از این بازیکنان به‌دلیل لژیونر بودن یا قراردادهایی که داشتند نتوانستیم جذب کنیم.
وی افزود: اول فصل سرمربی تیم در فکر جذب موسوی و کریمی بود ولی موسوی، به‌دلیل لژیونر بودن در تیم لهستان و وجود قرارداد سه ساله کریمی با پیکان نتوانستیم این افراد را جذب کنیم.
این مقام مسئول ادامه داد: در هفته چهارم و پنجم فرهاد قائمی به‍دلیل مصدومیت نتوانست همراه تیم باشد، همچنین بعد از بازی با ورامین، کارخانه سرمربی تیم نیز به دلیل شرایط نامساعد جسمی از تیم شهرداری جدا شد و عوامل پس از آنالیزهای فنی پیمان اکبری را به‌عنوان سرمربی انتخاب کردند.
رضایی افزود: با حضور اکبری، پوریا فیاضی از لیگ لهستان و بهبودی از پیام مشهد جدا و به تیم شهرداری ملحق شدند اما در این میان بهزاد حیدرشاهی نیز از تیم جدا شد و اما بقیه بازی کنان در شرایط عادی به سر می‌برند.
وی ادامه داد: ما هر روز شاهد بهبود و افزایش کار تیمی هستیم و با بررسی سال‌های گذشته به این نتیجه رسیدیم که بازیکنان و مربیان نامی نیستند که تیم را به سرمنزل مقصود می‌رسانند.
مديرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اروميه گفت: همه، اعم از مسئولین، مردم، نمایندگان، شهردار و استاندار باید یاری، اتحاد و همدلی برای پیشرفت تیم داشته باشد زیرا تیم والیبال ارومیه به همه هواداران متعلق است.
رضایی گفت: امیدواریم بازی جوانمردانه اتفاق بیوفتد با آنالیزها و برنامه‌ریزی‌های عوامل لیگ و بازیکنان امیدواریم پیروز از میدان خارج شویم.
 وی در پاسخ به اینکه آیا تیم می‌تواند به قهرمانی برسد یا خیر اظهار کرد: هیچ کس نمی‌تواند قهرمانی را پیشگویی کند ولی قطعا تیم شهرداری با تمامی توان و با همه کمک‌هایی که مسئولین انجام دادند یکی از سکوهای سال 98 لیگ برتر والیبال ایران را به خود اختصاص می‌دهد.
این مقام مسئول عنوان کرد: حضور هواداران در سالن و همراهی آن‌ها با تیم انرژی و انگیزه تیم را افزایش می‌دهد.
رضایی با بیان اینکه رسانه‌ها حامی تیم شهرداری هستند خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسانه‌ها حامی تیم شهرداری هستند و همه فراز و نشیب‌های تیم مثل جدایی و جذب بازیکنان، تعویض سرمربی، برد و باخت‌ها در کنار رسانه‌ها به خوبی و بدون حاشیه سپری شده است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر تیم والیبال شهرداری ارومیه در آرامش کامل به سر می‌برد و این برای یک روز و یک ساعت نیست این وضعیت با تلاش‌ها زیاد همه عوامل به دست آمده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید