15:00|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 بهمن 1398 - 10:14
کد خبر: 13794
مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با باریش:

آغاز پیش‌فروش بلیت قطار ارومیه

پیش‌فروش اینترنتی بلیت قطار ارومیه از امروز دوشنبه 14 بهمن ماه جاری آغاز شد.
آغاز پیش‌فروش بلیت قطار ارومیه

شاپور ارسلانی، مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز در مورد آغاز پیش فروش بلیت نوروزی قطار ارومیه اظهار کرد: پیش فروش اینترنتی بلیت قطار به صورت کلی صبح روز دوشنبه 14 بهمن ماه آغاز شده است.
وی افزود: پیش فروش همه مسیرهای ریلی به غیر از مسیرهای منتهی به مشهد و بالعکس از امروز دوشنبه 14 بهمن آغاز شده، همچنین همه مسیرهای ریلی منتهی به مشهد به غیر از تهران و مشهد و بالعکس از ساعت 12 ظهر آغاز می‌شود و کلیه قطارهای مسیر تهران- مشهد و بالعکس و همچنین تهران-طبس، تهران-خواف، تهران- سمنان و بالعکس از ساعت 17 عصر آغاز می‌شود.
ارسلانی گفت: مراکز فروش بلیت نیز از روز سه‌شنبه 15 بهمن ماه از ساعت 8 صبح آغاز می‌شود و بلیت کلیه مسیرهای ریلی به فروش می‌رسد.
این مسئول اضافه کرد: از روز چهارشنبه 16 بهمن ماه نیز فروش همزمان بلیت اینترنتی و غیراینترنتی آغاز می‌شود و از 24 اسفند تا 15 فروردین دوره ایام پیک نوروزی است.
ارسلانی در ادامه افزود: در حال حاضر برخی از زیرساخت‌های راه آهن ارومیه فراهم نیست و واگن خودرو بر به این ناوگان مسافربری اضافه نشده است که در صورت تکمیل زیرساخت‌ها عملیاتی می‌شود.
مدیرکل راه آهن آذربایجان‌ در پایان تصریح کرد: در فصل زمستان و با توجه به بارش برف هیچ‌گونه مشکلی در حرکت قطار ارومیه وجود نداشته و تردد به صورت عادی و روان برقرار است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید