23:56|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 06 بهمن 1398 - 13:01
کد خبر: 13759
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

کسر 5 درصد از اعتبار کارت شارژ به عنوان مالیات

با توجه اینکه تمامی خدمات ارائه شده در هر صنفی مشمول ارزش افزوده می‌شود مبلغی از کارت شارژهای اتوبوس برای جبران هزینه‌های تهیه کارت‌ شارژ کسر می‌شود.
کسر 5 درصد از اعتبار کارت شارژ به عنوان مالیات

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در رابطه با  کسر مبلغ از کارت‌های اتوبوس اظهار کرد: باتوجه به اینکه سیستم کارت بلیط الکترونیکی نیاز به بروزرسانی دارد و از تهران برای بروزرسانی این سرورها به ارومیه آمده بودند مبلغی از تعدادی کارت‌های در حال استفاده کسر شد.

وی ادامه داد: آن دسته از افرادی که با این مشکل مواجه شدند یا کارت بلیط الکترونیکی آن‌ها هرگونه مشکلی دارد می‌توانند با مراجعه به باجه‌ها کارت خود را تعویض کنند.

مژدهی‌فر با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده در هر صنفی مشمول ارزش افزوده می‌شود، خاطر نشان کرد: براساس تصویب شورای شهر از بابت خدمات کارت بلیط‌های الکترونیکی و جبران هزینه‌های تهیه کارت‌ شارژ 5 درصد از مبلغ شارژ به‌عنوان ارزش افزوده کسر می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر این ارزش افزوده اعمال نشده اما براساس مصوبه شورای شهر ارومیه در آینده اعمال می‌شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید