19:21|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 03 بهمن 1398 - 12:02
کد خبر: 13745
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

خون شهید سلیمانی انقلاب جدیدی در کشور ایجاد کرد

خون شهید سلیمانی انقلابی دیگر و حیات دوباره به انقلاب اسلامی بود و این اقتدار که نظام بعد از شهادت ایشان دارد بی بدیل است
خون شهید سلیمانی انقلاب جدیدی در کشور ایجاد کرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، سردار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در همایش روشنگری فرهنگی و انقلابی در مصلی امام خمینی(ره) میاندوآب، اظهار کرد: در اهمیت و جایگاه میاندوآب همین بس که زادگاه مالک اشتر دوران دفاع مقدس، شهید باکری است.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت، افزود: مردم در ۴۱ سال گذشته در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته‌اند و این قدرشناسی خود را بار دیگر در مراسم تشییع شهید سلیمانی و شهدای مقاومت نشان دادند.
سردار شهسواری، اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید سلیمانی عنوان کرد و گفت: جهان از مراسم تشییع شهید سلیمانی مات و مبهوت ماند و شهید سلیمانی با خدا معامله کرد و نمونه بارز اخلاص بود.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهید سلیمانی برای انقلاب اثرگذارتر و راهگشاتر از سردار سلیمانی است، تصریح کرد: ولایتمداری، ایثار و گذشت سردار سلیمانی از ویژگی‌های بارز ایشان بود.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه امروز نام و آوازه و یاد و خاطره شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا به گوش می رسد، اظهار کرد: شهید سلیمانی کسی بود که داعش را نابود ساخت.
وی افزود: شهید سردار سلیمانی سرباز مخلص ولایت و متعلق به همه مردم بود و چون برای خدا همه را دوست داشت، همه نیز او را دوست می داشتند.
سردار شهسواری تصریح کرد: خون شهید سلیمانی انقلابی دیگر و حیات دوباره به انقلاب اسلامی بود و این اقتدار که نظام بعد از شهادت سردار سلیمانی دارد بی بدیل است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای دشمنان خطرناک تر از سردار سلیمانی است، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی موازنه های نظامی، سیاسی و اقتصادی را به هم زد و خیزش عظیم در جهان علیه استکبار و تفکر استکباری رخ داد و اثرگذار در روند حرکت دنیا شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید