07:18|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 30 دی 1398 - 13:32
کد خبر: 13730
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری ارومیه در گفت‌و‌گو با باریش:

نرخ تاکسی در مسیر فرودگاه ارومیه 20 هزار تومان است

نرخ مصوب شده برای جابجایی مسافر از محدوده مرکز شهر به فرودگاه بین‌المللی ارومیه 20 هزار تومان است و دریافت اضافه هزینه از سوی راننده تخلف محسوب می‌شود.
نرخ تاکسی در مسیر فرودگاه ارومیه 20 هزار تومان است

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز اظهار کرد: نرخ کرایه تاکسی‌های فرودگاه تصویب شده و هرگونه اخذ هزینه اضافی توسط رانندگان تخلف بوده و با راننده خاطی برخورد جدی می‌شود.

مژدهی‌فر، با اشاره به نرخ مصوب تاکسی‌های  مسیر فرودگاه تصریح کرد: هزینه جابجایی مسافر از فرودگاه به مرکزشهر 21 هزارتومان و محدوده خارج شهر 28 هزار تومان و از داخل شهر به فرودگاه 20 هزار تومان است و خارج از این موارد رانندگان تاکسی فرودگاه هرگز حق دریافت و مطالبه کرایه بیشتر از مسافر را ندارند.

این مسئول افزود: رانندگان تنها از ساعت 22 شب تا ساعت 6 صبح روز بعد در نیمه دوم سال و از ساعت 24 شب در نیمه اول سال مجاز به دریافت 20 درصد کرایه بیشتر هستند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه ادامه داد: در صورت بروز تخلف از سوی رانندگان مسافران می‌توانند با سامانه 137 تماس گرفته و با ارائه کد راننده متخلف شکایت کنند تا به کمیته انضباطی سازمان معرفی می‌شود، در صورتی که راننده برای اولین بار تخلف کرده جریمه و تعهد گرفته می‌شود ولی اگر دارای سابقه باشد تاکسی راننده متخلف به پارگینک منتقل و در صورت نیاز پروانه وی باطل می‌شود.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید