16:00|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 29 دی 1398 - 12:33
کد خبر: 13720
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

آمادگی شرکت نفت برای تأمین سوخت در شرایط بحرانی

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی‌تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.
آمادگی شرکت نفت برای تأمین سوخت در شرایط بحرانی

احمد مجرد، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 160 میلیون لیتر سوخت زمستانی در بین 100 هزار خانوار نفت سفیدسوز مرکز و شهرهای شمال آذربایجان‌غربی توزیع شده است.
وی به سوخت رسانی مستمر به نقاط مختلف منطقه ارومیه اشاره و افزود: با توجه به برنامه‌ریزی و آمادگی قبلی و در پی بروز سرما و بارش برف و یخبندان در آذربایجان‌غربی، نظارت بر نحوه انتقال و توزیع فرآورده‌های نفتی و همچنین تامین، ذخیره سازی و توزیع سوخت فروشندگی‌ها به ویژه در روستاهای سخت گذر به طور مطلوب در حال اجرا است.
این مسئول با اشاره به بارش برف از هفته گذشته و به صورت مستمر در همه نقاط استان گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی آمادگی کامل تامین سوخت در شرایط بحرانی را دارد و برف و یخبندان هم نمی‌تواند در سوخت رسانی به مناطق صعب العبور وقفه ایجاد کند.
مجرد تصریح کرد: روزانه بیش از 7 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه توزیع می‌شود و در حال حاضر تمام ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل منطقه بالغ بر 300 دستگاه نفتکش مازاد بر خط لوله نفت، کار جابجایی و توزیع سوخت را انجام می‌دهد.
وی افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان تلاش می‌کند تا با خدمت‌رسانی مناسب و به موقع به مردم، تامین سوخت مورد نیاز را در کوتاه‌ترین زمان ممکن فراهم کند و همه تمهیدات لازم برای تامین سوخت مناطق مختلف استان اندیشیده شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: عملیات سوخت‌رسانی به همه روستاهای صعب‌العبور در نیمه اول سال انجام شده و سوخت‌رسانی به روستاهای سخت‌گذر با قوت تمام ادامه دارد و سهمیه پاییز و زمستان خانوارهای مصرف کننده نفت سفید در کارت بانکی سرپرست خانوارها واریز شده و تا 25 اسفند سال‌‍جاری اعتبار دارند.


  •  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید