22:37|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 دی 1398 - 11:41
کد خبر: 13703

چهره‌های تکراری؛ چالش بهارستان یازدهم

یکی از چالش‌های اصلی رقابت سیاسی در بهارستان یازدهم برای آذربایجان‌غربی حضور تکراری چهره‌هایی هستند که سال‌های قبل نیز حرفی برای گفتن نداشتند و از دایره این رقابت حذف شدند.
چهره‌های تکراری؛ چالش بهارستان یازدهم

سرویس سیاسی باریش نیوز، ۵۳۱ نفر در آذربایجان‌غربی طی هفت روز ثبت‌نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای حضور در این کارزار بهارستان نام‌نویسی کردند که ۲۵ نفر آنان همزمان با بررسی صلاحیت‌ها در هیات‌های اجرایی و نظارت انصراف دادند و صلاحیت ۳۷۳ نفر نیز تایید نشد.
در این بین چهره‌هایی دیده می شود که علیرغم اینکه برای چندمین بار است وارد میدان سیاسی انتخابات مجلس می شوند ولی همچنان در جلب نظر و آرای مردمی برای برنامه ها و وعده های انتخاباتی که دارند، ناکام ماندند.
در دوره یازدهم انتخابات مجلس از آذربایجان غربی بازهم چهره‌هایی حضور دارند که سال‌های قبل نیز در گودهای انتخاباتی شرکت کردند ولی نتوانستند با کسب آرای لازم پا به عرصه سیاسی این استان بگذارند.
شاید این عدم موفقیت نشانه‌ای باشد از اینکه این افراد باید کمی بیشتر به بطن جامعه رفته و دغدغه‌های مردمی را رصد کنند و برنامه‌هایی ارائه دهند که بتواند گره ای از باز مشکلات مردم باز کند.
آنچه که امروز مردم از مدعیان میدان سیاست و انتخابات مجلس می‌خواهد، چهره‌های تکراری با عملکردهای ناموفق در پست‌های قبلی اجرایی نیست، بلکه این مردم ایده‌ها و طرح‌هایی می‌خواهند که در مجلس توان مطالبه‌گری به نفع توسعه استان را افزایش دهد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید