20:31|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 25 دی 1398 - 12:03
کد خبر: 13697
یادداشت:

چهره مکدر شهر با برچسب‌های مزاحم

مدت زیادی است که عده ای برای در آمد و کار بیشتر اقدام به زدن برچسب‌های تبلغیغاتی بر روی در و نمای ساختمان می‌کنند که جلوه زشتی به شهر و زیبایی شهر می‌دهد.
چهره مکدر شهر با برچسب‌های مزاحم

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز،  لوله باز کنی، تخلیه چاه با فنر، استخدام و بازاریابی، لوله‌کشی ساختمان، استخدام منشی، قالی‌شویی با دستگاه و آب گرم، بخشی از برچسب های تبلیغاتی هست که بر روی در و دیوارخانه‌ها زده شده که باعث تبدیل شدن به یک معضل اساسی شده است.

این گونه برچسب‌ها باعث اذیت و آزار و موجب نارحتی و شکایات اکثر شهروندان شده و نه تنها باعث زشتی چهره شهر بلکه نیز هزینه‌هایی برای شهروندان برای پاک‌سازی این تبلیغات از در و دیوار منزل‌شان را در پی دارد.

گاهی به این فکر می‌کنم که اگر در و دیوارهایی که با برچسب‌های تبلیغاتی مزاحم پرشده‌اند زبانی برای شکایت داشتند در برابر برخی افراد سودجو که زیبایی شهر را فدای اهداف اقتصادی خود کردند سخن می‌گفتند.

نصب‌کنندگان برچسب‌های تبلیغاتی علاوه بر در و دیوار منازل به صندوق‌های کمیته امداد ، جعبه‌های برق و تیر چراغ برق هم رحم نمی‌کنند و جلوه زیبای شهر را با برچسب‌های رنگ و وارنگ بد جلوه می‌دهند.

بعضا صاحبان این نوع از تبلیغات تا جایی پیش رفتن که حتی به هشدارهای «نصب هرگونه آگهی در این مکان پیگرد قانونی دارد» توجه نکرده و از چسباندن تبلیغات خود امتناع نمی کنند.

 این گونه از برچسب‌های تبلیغاتی که چهره شهر را کریح و بد می‌کند بعد از کنده شدن باعث آسیب‌رساندن به رنگ درب منازل می‌شود؛ که می‌توان به‌جای اینگونه تبلیغات، از شیوه‌های مدرن و تبلیغات خلاقانه مانند توزیع برچسب بین ساکنان منازل مسکونی ،بیلوردهای تبلیغاتی، اپلیکشن‌های تبلیغاتی متفاوت و فضای مجازی که بازدهی بالایی دارند استفاده کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید