20:52|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 25 دی 1398 - 09:21
کد خبر: 13695
باریش گزارش می‌دهد:

جامه سفید برف بر تن ارومیه نشست

بارش برف که از ساعتی پیش در ارومیه آغاز شده است، بار دیگر چهره این شهر را سفیدپوش کرد.
جامه سفید برف بر تن ارومیه نشست

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، بارش برف در ارومیه و محورهای مختلف از ساعت‌های اولیه صبح امروز بسیاری از مردم به ویژه دانش آموزان و دانشجویان را غافل‌گیر کرد.

بارش برف حوالی ساعت 7 صبح امروز دوشنبه، در بیشتر مناطق شهری ارومیه آغاز و تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور در سطح شهر را برای مردم سخت کرده است.

وضعیت برف‌گیر محورهای منتهی به شهرها و بخش‌های مختلف استان به دلیل برودت هوا، بارش مداوم و کاهش دید باعث شده که تردد در جاده‌های مواصلاتی برای مسافران با مشکل‌های جدی روبرو شود به‌طوری که برخی از معلمان که محل خدمتشان در بخش‌های اطراف ارومیه است مجبور به بازگشت شدند.

براساس پیش بینی‌های سازمان هواشناسی استان، بارش برف در ارومیه در روز دوشنبه به صورت متناوب ادامه داشته و باعث کاهش محسوس دما در نقاط مختلف استان می‌شود.

گفتنی است با توجه به اینکه در حال حاضر وضعیت بسیاری از محورهای آذربایجان غربی برفی است، مسافرانی که قصد عزیمت دارند در صورت امکان از سفر غیر ضروری برای پیشگیری از حوادث ترافیکی پرهیز کنند و یا اینکه قبل از عزیمت حتما با شماره 141 از آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی آگاهی پیدا کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید