04:18|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 16 دی 1398 - 13:24
کد خبر: 13655
همزمان با تشییع شهدای مقاومت:

عرض ارادت مردم ارومیه به سرباز ولایت/ انتقام می‌گیریم

مردم ولایت‌مدار ارومیه با حضور در مراسم عزاداری سردار دلها، عرض ارادت خود را به سرباز ولایت نشان دادند و با مشت‌های محکم و قدم‌های استوار شعار" انتقام می‌گیریم "سر دادند.
عرض ارادت مردم ارومیه به سرباز ولایت/ انتقام می‌گیریم

 

 

به گزارش سرویس سیاسی باریش‌نیوز، شب گذشته در پی درخواست مکرر مردم شهید پرور ارومیه، مراسم عزاداری خیابانی به مناسبت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش، با حضور باشکوه مردم ولایت‌مدار ارومیه قبل از ظهر امروز دوشنبه 16 دی‌ماه برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه شهرستان ارومیه از پیر و جوان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به خیابان‌ها آمدند و با دلی اندوهیگن برای سردار دلها عزاداری کردند و نفرت و انزجار خود را به دشمنان خبیث اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار نشان دادند.
مردم ولایت‌مدار ارومیه خطاب به دولت جنایتکار آمریکا گفتند که ملت ایران از خون سردار قاسم سلیمانی نخواهند گذشت و به لطف خداوند به زودی انتقام سختی در راه است.

این مراسم از ساعت 11 صبح امروز در مسیر میدان ولایت فقیه تا میدان انقلاب ارومیه با حضور هزاران نفر از اقشار مختلف برای عرض ارادت به ایثار و مقاومت سرداری برگزار شد که محبوبیتش گستره جهانی داشت و بدون شک ملت ایران این گستاخی استکبار را بدون پاسخ نخواهند گذاشت.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید