14:03|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 16 دی 1398 - 13:16
کد خبر: 13653
باریش گزارش می‌دهد:

آخرین وداع جان گداز مردم با سردار دل‌ها

سیل عظیمی از مردم با حضور در خیابان‌ها از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با اندوهی فراوان عهد بستند که انتقام خون آن‌ها را می‌گیرند و اینگونه با عزیزان خود وداع کردند.
آخرین وداع جان گداز مردم با سردار دل‌ها

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، ترس و خشم زمانی که دست به دست هم می‌دهند فاجعه به بار می‌آورند و مردم این فاجعه را در نحوه به شهادت رساندن مدافعین حرمی دیدند که با دلی پاک و بی‌ریا برای امنیت مردم می‌جنگیدند.

پس از تمام این اتفاقات کشورهای بسیاری با مردمان اندوهگین هم‌دردی کردند و خود را در غم آنان شریک دانستند.

رهبر انقلاب اسلامی ایران نیز در همان زمان از انتقامی سخت سخن گفتند و مردم نیز در حمایت از رهبر خود و محکوم کردن اقدامات رژيم جنایتکارانه آمریکا تصاویری از سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مجازی با هشتگ‌های، انتقام سخت، hard revenge ، قاسم سلیمانی و برخی کلمات دیگر منتشر کردند.

این اقدام جهانی مردم باعث شد اینستاگرام صفحه مجازی که از سوی همان کشور جنایتکار کنترل می‌شد سریعا به تصاویر منتشر شده واکنش نشان دهد و تصاویر را از صفحات شخصی مردم پاک کند.

مردم بارها پس از پاک شدن تصاویرشان آن‌هارا منتشر کردند که در نهایت صفحات برخی از این افراد به طور کامل پاک شد.

آمریکایی‌ها که تصور می‌کردند مردم به شهدا واکنشی نشان نمی‌دهند با استقبال عظیم مردم مواجه شدند که در بیشتر شهرهای کشور سردار خود را برای آخرین بار بدرقه می‌کردند.

در روزهای اخیر سیل عظیم مردم که برای وداع با سردار سپهبد خود آمده بودند رعشه در جان دشمن انداخت و به آنان فهماندن که امنیت ما خط قرمز ماست و هیچ اقدامی را بی‌پاسخ نمی‌زاریم.

عصر روز گذشته مردم غیور جمهوری اسلامی ایران با انتشار تصاویر پرچم ایران و تگ کردن ترامپ، همسر و فرزند اون حجم عظیمی از پرچم ایران را به صفحات آن‌ها فرستادند اما باز هم ترامپ از پیامد این اقدام گریخت و فورا تگ صفحه خود را بست اما دیگر صفحات پر از پرچم ایران شدند.

آمریکا باز هم دست از کینه توزی بر نمی‌دارد و با بیانیه‌های مختلفی ایران و ایرانی را تهدید می‌کند از نمیداند که این مردم داغدار آرامش قبل از طوفان دارند و پاسخی به آنان خواهند داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید