12:19|چهارشنبه, اردیبهشت 05 ,1403
تاریخ انتشار: 14 دی 1398 - 08:55
کد خبر: 13647
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تردد روان در جاده‌ها/محورهای برفگیر استان برف‌روبی شدند

با توجه به افزایش بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی، تردد در تمامی جاده‌ها روان است و محورهای اصلی برف‌روبی شدند.
تردد روان در جاده‌ها/محورهای برفگیر استان برف‌روبی شدند

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اظهارکرد: با توجه به ورود و فعالیت سامانه بارشی، در مناطق جنوبی استان شادهد بارش برف و باران هستیم.
وی افزود: تمامی 68 اکیب راهداری در جاده‌های استان مستقر  و تردد در جاده‌ها برقرار است همچنین در برخی از گردنه‌هایی که شدت بارش بیشتر می‌باشد نمک‌پاشی و برف روبی انجام شده است.
این مسئول با اشاره به اینکه مسافران قبل از سفر تمهیدات زمستانی به همراه داشته باشند ادامه داد: هیچ‌گونه مشکلی در تردد خودروها در جاده‌های آذربایجان‌غربی وجود ندارد و افرادی که قصد سفر و مسافرت دارند می‌توانند قبل از سفر با شماره 141 تماس گرفته و از وضعیت راه‌های مواصلاتی استان اطلاع یابند.
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه تصریح کرد: 32 راهدار خانه ثابت در گردنه‌های استان وجود دارد و 15 راهدار خانه در اداره‌های مرکزی مستقر هستند و مابقی آن به صورت سیار و استیجاری در حال فعالیت هستند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید