18:20|پنجشنبه, فروردین 09 ,1403
تاریخ انتشار: 12 دی 1398 - 05:12
کد خبر: 13627
مدیرکل بیمه ایران در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

44 درصد امور بیمه در آذربایجان‌غربی برعهده بیمه ایران است

با توجه به سیاست‌های خصوصی سازی و تأسیس شرکت‌های خصوصی بیمه، بخشی از وظایف بیمه را بر عهده دارند و در آذربایجان‌غربی 44 درصد امور بیمه توسط بیمه ایران انجام می‌شود.
44 درصد امور بیمه در آذربایجان‌غربی برعهده بیمه ایران است

حمید شجاع، مدیرکل بیمه ایران در آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اقتصادی باریش‌نیوز در مورد عملکرد و تاریخچه بیمه ایران اظهار کرد: شرکت بیمه ایران، به عنوان اولین شرکت  بیمه در آبان ماه سال 1314 فعالیت خود را آغاز کرده است.
وی افزود: با تأسیس بیمه ایران به نوعی صنعت بیمه در ایران ملی شد، در طول 85 سالی که از عمر بیمه ایران می‌گذرد خدمات فراوانی برای مردم ارائه داده است.
شجاع ادامه داد: بیمه ایران قبل از تأسیس شرکت‌های بیمه خصوصی به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای در ایران بیش از 70 درصد امورات بیمه‌ای کشور را بر عهده داشت.
وی گفت: با توجه به سیاست‌های خصوصی سازی و تأسیس شرکت‌های خصوصی بیمه، بخشی از وظایف بیمه را بر عهده دارند و در آذربایجان‌غربی 44 درصد امور بیمه توسط بیمه ایران و در سطح کشور بیش از ۳۴ درصد امورات بیمه‌ای توسط بیمه ایران انجام می‌شود.
این مسئول ادامه داد: بیمه ایران در آذربایجان‌غربی 8 شعبه دارد که 2 شعبه در ارومیه، یکی برای پرداخت خسارت و دیگری شعبه مرکزی است و در شمال استان نیز در شهرهای ماکو، خوی و سلماس شعب فعال بیمه ایران موجود است.
وی گفت: شعبه ماکو بعد از تأسیس مناطق آزاد به شرکت ایران معین که زیر نطر مجموعه  شرکت بیمه ایران است واگذار شده است.
مدیرکل بیمه ایران در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: همچنین در جنوب استان نیز در شهرستانهای نقده، مهاباد، میاندوآب و بوکان به صورت شعب مستقل و در تمامی شهرها و بخش‌های استان بیش از ۴ شرکت نمایندگی و ۴۰۰ نمایندگی جنرال و ۲۰۰ نمایندگی بیمه عمر  مستقر هستند و به شهروندان و هم استانی‌ها ارائه خدمات می‌دهند همچنین شرکت سهامی بیمه ایران در هرساعت کاری مبلغ ۴ میلیارد تومان در سطح کشور خسارت به زیاندیدگان پرداخت می‌کند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید