08:35|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 10 دی 1398 - 05:56
کد خبر: 13610
مدیرعامل پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌‎وگو با باریش:

افزایش 25 درصدی مصرف سوخت CNG در آذربایجان‌غربی

بعد از اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت، مصرف بنزین در آذربایجان‌غربی 12 درصد کاهش و مصرف سوخت سی ان جی 25 درصد رشد داشته است.
افزایش 25 درصدی مصرف سوخت CNG در آذربایجان‌غربی

احمد مجرد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی شاهد 10 درصد رشد مثبت مصرف بنزین در سطح استان بودیم.
وی افزود: از زمان اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، 12 درصد رشد منفی در مصرف بنزین وجود داشته که در مجموع 22درصد کاهش مصرف سوخت را شاهد بودیم اما در قبال آن 25 درصد مصرف سوخت CNG افزایش پیدا کرده است.
این مسئول ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شده تا از زمان طرح سهمیه‌بندی بنزین، ترافیک و استفاده از خودرو کاهش پیدا نکند استفاده مردم از سوخت CNG است.
مجرد گفت: در حال حاضر در ارومیه 70 درصد بنزین توزیع شده مطابق با استانداردهای یورو 4 و صددرصد نفت‌گاز مطابق با استاندارهای یورو 5 توزیع می‌شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه در تأمین گاز مایع هیچ کمبودی وجود ندارد و مشکلاتی در زمینه تأمین آن در بازار وجود داشت با پیگیری‌های انجام شده این مشکل نیز رفع شد.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی افزود: در طول 24 ساعت به حدود 74 هزار خودرو بنزین سوز در سطح منطقه خدمات ارائه می‌شود و همچنین 10 هزار خودرو نفت گاز سوز،  که در مجموع 84 هزار خودرو در طول شبانه روز در جایگاه‌های منطقه سوخت‌گیری می‌کنند.  

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید