16:15|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 09 دی 1398 - 09:56
کد خبر: 13604
باریش گزارش می‌دهد:

مدیران برتر حامی روابط عمومی آذربایجان‌غربی تجلیل شدند

در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های آذربایجان‌غربی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب شد.
مدیران برتر حامی روابط عمومی آذربایجان‌غربی تجلیل شدند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، اکبر حسن بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان‌غربی دریافت کرد.
در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و به ریاست استاندار آذربایجان‌غربی برگزار شد، از مدیران برتر حامی روابط عمومی، روابط عمومی‌های برتر، پیشکسوتان روابط عمومی و روابط عمومی‌های برتر بخش خصوصی تجلیل شد.
در این نشست اکبر حسن‌بکلو، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان‌غربی به عنوان مدیر برتر حامی روابط عمومی انتخاب شده و لوح تقدیر خود را از استاندار آذربایجان‌غربی دریافت کرد.
روابط عمومی خلاء بین مسئولان و مردم را پر می‌کنند
محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان‌غربی در این نشست با اشاره به خلا موجود بین مسئولین و مردم و ایجاد برخی نارضایتی‌ها در بین مردم، نقش روابط عمومی‌ها در جبران شکاف پیش آمده را بسیار مهم دانست و گفت: روابط عمومی ها با تبیین درست عملکرد دولت و نظام به مردم می‌توانند رضایت عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی را سبب شوند.
وی به نقش و اهمیت ارتباط با مردم و سهم روابط عمومی‌ها در این حوزه اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولین از انتقاد مردم واهمه دارند در حالیکه اگر مردم واقعیت‌ها را بدانند همانطور که در این چهل سال نیز ثابت کردند همراهی می‌کنند.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مهمترین وظیفه روابط عمومی را کمک به مناسبات سازمان با مخاطبان و ذینفعان، انتقال مشکلات و مسائل مردم به مسئولین، همکاری با رسانه‌های جمعی، پاسخگویی به شبهات،ایجاد حسن رابطه بین کارکنان در داخل سازمان، افکار سنجی عمومی دستگاهی، مقابله با بحران ها از طریق پاسخگویی بموقع و شفافیت با مردم عنوان کرد و افزود: وظیفه روابط عمومی نصب دو بنر و پوستر نیست جایگاه این حوزه خیلی فراتر از این‌ها است.
مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در ارتقای جایگاه روابط عمومی‌ها از طریق تامین امکانات، نیروی مورد نیاز و آموزش اقدام کنند.
اجرایی کردن سند راهبردی روابط عمومی‌های استان در دستور کار قرار دارد
محمد باقری، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم تقویت و حمایت از روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی مابین دستگاه‌های اجرایی و مردم تصریح کرد: برای تبیین جایگاه و بروز توانمندی‌های روابط عمومی، اجرایی کردن سند روابط عمومی های استان در دستور کار قرار دارد.
باقری ارزیابی گزارشات ارسالی از عملکرد هفته دولت، ارتباطات مردمی، به روز رسانی و خلاقیت و نوآوری را از جمله فاکتورهای انتخاب روابط عمومی های برتر استان عنوان کرد.
لازم به ذکر است دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی نیز به عنوان روابط عمومی برتر شناخته شد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید