13:44|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 دی 1398 - 09:10
کد خبر: 13593
یادداشت:

پیاده‌روی ایمن، نیاز جدی محدوده پل قویون ارومیه

نبود محل ویژه و ایمن برای عبور و مرور عابرین پیاده در محدوده پل قویون ارومیه از جمله عواملی است که در صورت بروز حادثه می‌تواند خطرساز شود.
پیاده‌روی ایمن، نیاز جدی محدوده پل قویون ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پل قویون ارومیه یکی از طرح‌های بزرگ عمرانی در سطح شهر ارومیه است که بعد از رسیدن به بهره‌برداری تا حد زیادی در تسهیل تردد، کاهش ترافیک و کاهش فاصله خیابان‌های منتهی در این مکان اثرگذار بوده، اما نبود مسیر پیاده رو برای عابرین پیاده در این مکان مشکلات بسیاری برای عبور و مرور افراد در این خیابان ایجاد کرده است.
با توجه به پیام‌های مردمی که در پایگاه خبری باریش‌نیوز دریافت می‌شود، شهروندان هنگام عبور در این مسیر به صورت پیاده با مشکل و خطرات زیادی مواجه هستند و از مسئولان متولی خواستار حل این مشکل هستند.
روزانه هزاران خودرو در مسیر پل قویون تردد دارند و کم نیستند افرادی که با سرعت غیرمجاز در این مسیر تردد می‌کنند عرض کم خیایان‌ها در پل قویون و عدم کنترل سرعت خودروهایی که در این مسیر تردد می‌کنند باعث شده تا شاهد حوادث ناگواری در این مکان باشیم.
افزایش علائم راهنمایی و رانندگی، کنترل سرعت خودروها و نظارت مستمر در مسیر پل قویون ارومیه و از سوی دیگر ایجاد پیاده رو برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار برای عابرین پیاده از جمله مواردی است که بیش از پیش باید مورد توجه قرار بگیرد.
در حالی که پل قویون ارومیه از جمله پروژه‌های بزرگ عمرانی در کلانشهر ارومیه است باید از نگاه ویژه‌ای نیز برخوردار باشد و تمامی جوانب برای امنیت بیشتر مردم در پل‌های احداث شده در نظر گرفته شود تا حوادث تلخ جان شهروندان را تهدید نکند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید