05:20|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 دی 1398 - 07:34
کد خبر: 13590
مدیرعامل راه آهن آذربایجان در گفت‌و‌گو با باریش:

قطار مستقیم ارومیه_مشهد در انتظار تکمیل زیرساخت‌ها

برقراری قطار مستقیم ارومیه_مشهد در انتظار تکمیل زیرساخت‌های پذیرش مسافر، از جمله مهمانمسرا برای ورود مسافرین در ساعت‌های پایانی شب، حمل و نقل و ارائه خدمات رفاهی است. 
قطار مستقیم ارومیه_مشهد در انتظار تکمیل زیرساخت‌ها

شاپور ارسلانی، مدیرکل راه آهن آذربایجان در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد راه اندازی قطار مستقیم ارومیه به مشهد اظهار کرد: در راستای تسهیل در تردد مسافران و زائران به مشهدمقدس، پیش‌بینی شده است که از 8 دی‌ماه قطار ارومیه به مشهد راه‌اندازی شود.
وی افزود: برقراری قطار مستقیم ارومیه_مشهد در انتظار تکمیل زیرساخت‌های پذیرش مسافر، از جمله مهمانمسرا برای ورود مسافرین در ساعت‌های پایانی شب، حمل و نقل و ارائه خدمات رفاهی است. 
ارسلانی گفت: درخواست داده‌ایم که برنامه تردد قطار به نوعی انجام شود که مسافران به هنگام سفر با قطار دچار مشکل نشوند همچنین درخواست تغییر ساعت داده که در صورت بررسی نهایی می‌شود.
مدیرکل راه‌آهن آذربایجان تصریح کرد: با پیگیری مستمری که انجام می‌شود در تلاش هستیم که قطار مستقیم ارومیه به مشهد و بالعکس در طول سال دایر باشد و همچنین فاصله زمانی آن را کاهش دهیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به مسافران ارائه کنیم.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید