16:04|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 05 دی 1398 - 08:35
کد خبر: 13583
یادداشت:

حضور مردمی در انتخابات سندی بر اقتدار ملی است

به فرموده مقام معظم رهبری، اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق‌های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد.
حضور مردمی در انتخابات سندی بر اقتدار ملی است

سرویس سیاسی باریش نیوز، به فرایند تصمیم‌گیری رسمی انتخابات می‌گویند که طی آن مردم یا بخشی از مردم برای ادارهٔ امور عمومی خود شخص یا اشخاصی را برای مقامی رسمی به مدت معلوم با ریختن رأی به صندوق‌های انتخاباتی برمی‌گزینند.

در سال جاری انتخاباتی مهم در پیش رو داریم که از ماه‌ها پیش از این بارها و بارها درباره این روز و اهمیت آن سخن گفته شده و مردم گام به گام همراه با مسئولان و فعالان سیاسی به این روز مهم و سرنوشت‌ساز رسیده‌اند و می‌دانند که رای هر فرد در نتیجه انتخاباتی که برگزار می‌شود، تاثیری غیرقابل کتمان دارد.

چند ماه دیگر به یکی از سرنوشت‌سازترین ماه‌ها برای شهروندان باقی‌مانده و کسی نیست که نداند تنها با یک حضور پرشور و گسترده در انتخابات اسفندماه است که می‌توان برای نمایندگان آینده شهرستان تصمیم گرفت.

اصولاً هر انسان عاقل و صاحب بصیرتی می‌کوشد تا در برابر دشمن به‌گونه‌ای رفتار کند که راه هرگونه نفوذ و تسلط او را بر خود مسدود نماید، هرچند سبب خشم و غصب دشمن شود.

در شرایط کنونی که مستکبران عالم دست به انجام هر کاری می‌زنند تا شاید نظام اسلامی را به تسلیم در برابر خود وادارند، هر کاری که موجبات حفظ نظام اسلامی و خشم دشمنان آن را فراهم کند، از مصادیق عمل صالح شمرده می‌شود و نزد خدای متعال دارای اجر و ثواب است و انتخابات به‌عنوان یکی از عرصه‌های حضور مردم برای اعلام وفادای به‌نظام اسلامی ازجمله این مصادیق است.

 حضور مردم درصحنه، عزت و سربلندی نظام اسلامی را به دنبال داشته باشد از سوی ولی‌فقیه انقلاب به‌عنوان یک وظیفه دینی و مصداق عمل صالح معرفی می‌شود تا چراغی باشد فرا روی ما در حوادث آینده.

به فرموده رهبر انقلاب اسلامی نیز  در این رقابت، در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده واقعی و نهایی است.
 
با توجه به تمامی این سخنان حضور مردم در انتخابات بسیار مهم است پس باید با حضور پر رنگتر در مقابل تمام حجمه های دشمنان ایستاد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید