00:18|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1398 - 05:55
کد خبر: 13547
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رانندگان حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند

اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شوند می‌توانند تخلفات را گزارش کنند که در ارسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.
رانندگان حق افزایش خودسرانه نرخ کرایه را ندارند

مهدی مژدهی‌فر، مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس طبق مصوبه وزارت کشور که برای شورای ترافیک استان‌ها ابلاغ می‌شود خرداد ماه هر سال اتفاق می‌افتد که طبق بخشنامه میزان درصد افزایش کرایه‌های تاکسی و اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی مشخص و اعلام می‌شود.
وی افزود: در خرداد ماه سال جاری نیز افزایش نرخ کرایه‌های اتوبوس و تاکسی در ارومیه پس از پروسه قانونی که طی شده بود انجام و اعمال شده است.
مژدهی‌فر گفت: سازمان حمل و نقل بار و مسافر مجاز به افزایش خودسرانه نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس نیست مگر اینکه مصوبه‌ای از طرف وزارت کشور و سازمان دهیاری و شهرداری‌های کشور اعمال شود که این امر در سال جاری اتفاق افتاده است.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: اگر شهروندان به غیر از نرخ‌های کرایه مصوب تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها با افزایش قیمت خودسرانه از سوی رانندگان مواجه شوند می‌توانند تخلفات را گزارش کنند که در ارسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید