01:48|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 28 آذر 1398 - 05:59
کد خبر: 13533
باریش گزارش می‌دهد:

اصلاح 22 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان‌غربی

۴۴ نقطه پر حادثه در آذربایجان‌غربی وجود دارد که ۲۲نقطه از آن‌ها درحال اصلاح است.
اصلاح 22 نقطه حادثه‌خیز در آذربایجان‌غربی‌

به گزارش سرویس اقتصادی باریش نیوز، ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار کرد: 1دی ماه تمام راهداران برای رزمایش و سرویس دهی به جاده ها اعزام می‌شنود اما با توجه به شرایط استان، این رزمایش در اوایل آذر به صورت غیر رسمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بحث حمل و نقل فقط بحث توسعه نیست و در کنار آن می‌توان گفت حمل و نقل رگ اصلی جامعه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی افزود: استانی که ۶پایانه مرزی یعنی ۲۵درصد پایانه‌های مرزی کشور را دارد بسیار مهم است و در اربعین سال جاری نیز جابجایی بیش از ۳ میلیون و ۸۷۴ هزار و ۸۱۵ مسافر طی ۴۴۳ هزار و ۱۲۵ سفر در کشور یکی از اتفاقات نادر بود که تیم ما هم در آن محل حاضر بودند.

شکری با بیان اینکه امسال ۴۲۵۲ راننده در ناوگان مسافربری استان فعالیت دارند، اعلام کرد: ۲۷۶۵ دستگاه خودرو در قالب ۶۵۶ دستگاه اتوبوس، ۹۱۸ مینی بوس، ۱۱۹۱ سواری در استان فعال هستند.

وی افزود: حمل۱۱۷ هزار تن کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی یکی از اساسی ترین اقدامات ما بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه 79 درصد لاستیک‌ها در استان توزیع شدند خاطر نشان کرد: تا پایان آبان ماه سال جاری تعداد ۷۹ هزار و ۸۴۶ حلقه لاستیک جهت توزیع در سامانه توزیع لاستیک ثبت شده است که از این مقدار ۷۹ درصد توزیع شده است.

 شکری بابیان اینکه تعداد ۱۵ مجوز احداث مجتمع خدماتی رفاهی در سال جاری صادر شده است، افزود: ۲۲ مجتمع رفاهی خدماتی در استان درحال بهره برداری ، ۲۷ مورد در حال احداث و ۵۹ مورد در حال استعلام است.

وی با اشاره به اینکه ۷ باب مرکز معاینه فنی ماشین آلات سنگین در استان دایر بوده و ارائه خدمات می‌کند، گفت: طی سال جاری ۲۶ هزار و ۸۱۲ مورد معاینه فنی ماشین الات سنگین قبول و ۲۷۶۰ مورد رد شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ۴۴ نقطه پر حادثه در استان وجود دارد که ۲۲نقطه از آن ها درحال اصلاح است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید