23:22|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1398 - 06:04
کد خبر: 13527
مراسم گرامی‌داشت روز حمل و نقل؛

اختصاص یک‌دهم بودجه سال آینده برای ناوگان عمومی

یک دهم بودجه سال 99 شهرداری جهت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اختصاص می‌یابد.
اختصاص یک‌دهم بودجه سال آینده برای ناوگان عمومی

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، محمد حضرت‌پور، شهردار ارومیه در مراسم گرامیداشت روز حمل و نقل با تبریک این روز به تلاشگران این  قشر به ویژه رانندگان اظهار کرد: برگزاری چنین مراسماتی فرصتی است تا از تلاش‌های این قشر که در توسعه و عمران شهری نقش دارند تشکر و قدردانی شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت بنزین و فرمایشات مقام معظم رهبری و اینکه بیانات ایشان کلام آخر در این خصوص بود، بیان کرد: بر طبق فرموده مقام معظم رهبری که « امروز در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم» واقعا در جنگ اقتصادی قرار داریم.

شهردار ارومیه با بیان اینکه افزایش قیمت بنزین در بعد هایی چون  اجتماعی و امنیتی بررسی شود، ابراز کرد: بعد امنیتی افزایش بنزین، از سال 91 تا تاکنون افزایش مصرف بنزین داشته ایم که در صورت عدم مدیریت مصرف بنزین با تبعات اقتصادی و امنیتی  روبرو می‌شویم.

حضرت‌پور با اشاه به فرموده مقام معظم رهبری که در جنگ تمام عیار هستیم، عنوان کرد: اگر امروز پلایشگاه‌های نفت مورد آماج حملات قرار گیرند صف‌های چند کیلومتری درجلوی پمب بنزین به وجود می‌آید و 40 میلیون لیتر تولید بنزین از چرخه تولید خارج می‌شود.

وی با اشاره به بعد اجتماعی افزایش قیمت بنزین، بیان کرد: 50 درصد مردم در کشور فاقد خودرو هستند و این از عدالت به دور است که این  درصد از ثروت خدادای یعنی بنزین بهرمند نشوند.

شهردار ارومیه با بیان اینکه امروزه  نفاق و کینه آمریکا وعیادی که با آمریکا همراه هستند تلاش دارند صادرت نفت را به حداقل رقم برسانند ، اظهار کرد: دشمنی دشمنان هیج وقت تمام نمی‌شود و دشمنان با ما جنگ ایدلوژیک دارند و دشمنان اسلام تمام سعی شان این است که به عناوین مختلف اسلام را در ذهن‌ها بد جلوه دهند .

حضرت‌پور با اشاره به واقعیت های تلخ و شیرین افزایش قیمت بنزین عنوان کرد: مقرر شده بود 30 میلیون لیتر از قبل افزایش بنزین صرفه جویی حاصل شود تا با فروش آن از نفتی که  اکنون نمی‌توانیم آن صادر کنیم کشور اداره شود.

وی عنوان کرد: به‌دلیل جنگ تمام عیار دشمنان با ما ، تصمیم افزایش قیمت بنزین صورت گرفت تا با آن تصمیم کشور از بحران‌های اتی خارج شود.

شهردار ارومیه با اشاره به نگاه ویژه مدیریت شهری به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی ، بیان کرد: یک دهم بودجه سال 99 شهرداری جهت توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر ارومیه اختصاص می‌یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید