04:14|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 27 آذر 1398 - 05:20
کد خبر: 13526
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه خبر داد:

توزیع 7 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه

روزانه بالغ بر7 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی از طریق 300 دستگاه نفتکش در سطح مرکز و شمال آذربایجان‌غربی توزیع می‌شود.
توزیع 7 میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در منطقه ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، احمد مجرد، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در جلسه تجلیل از رانندگان نمونه نفتکش اظهار کرد: نقش خطیرشرکت‌های حمل فرآورده‌های نفتی و رانندگان نفتکش از زمان انقلاب تاکنون بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی در شرایط بحرانی نیز شاهد تعطیلی یک جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی به علت عدم حمل سوخت نبودیم.
وی افزود: ناوگان حمل و نقل جزء لاينفك شركت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بوده و قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی و مضاعف شركت‌های حمل‌ونقل و رانندگان نفتكش از وظايف مهم مسئولين می‌باشد.
مجرد از روسای تامین و توزیع و سایر واحدهای ذیربط خواست تا با تشکیل جلسات ماهانه با روسای شهرستانی، پیگیر و حل مشکلات شرکتها و رانندگان نفتکش باشند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر جریان گاز طبیعی نیروگاه‌ها و کارخانجات بزرگ صنعتی اعم از سیمان و قند قطع بوده و روزانه بالغ بر 3 میلیون لیتر نفتگاز فقط به نیروگاه ارومیه و خوی ارسال می‌شود.
در این مراسم از شرکتهای حمل فرآورده های نفتی برتر منطقه و همچنین از رانندگان نمونه نفتکش با اهدای لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید