21:28|جمعه, فروردین 31 ,1403
تاریخ انتشار: 26 آذر 1398 - 09:25
کد خبر: 13524
یادداشت:

تکاپوهای چراغ خاموش برای بهارستان یازدهم

فصل یازدهم انتخابات بهارستان در ارومیه در حالی آغاز شده که برخی چهره‌ها غایبان اصلی روزهای ثبت نام در این شهر بودند.
تکاپوهای چراغ خاموش برای بهارستان یازدهم

سرویس سیاسی باریش نیوز، در حال حاضر نیز برخی رسانه‌های مجازی از حرکت چراغ خاموش غایبین بزرگ یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر می‌دهند.

با توجه به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای‌اسلامی که در موعد مقرر قانونی در یکی از حوزه‌های انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند و‌ صلاحیت آن‌ها تأیید شده است فقط برای یک بار در مرحله اول انتخابات هر دوره اجازه‌ دارند تا پانزده روز قبل از روز اخذ رأی، حوزه انتخابیه خود را ازطریق وزارت کشور ‌یا حوزه‌ای که در آن ثبت‌نام نموده‌اند تغییر دهند، حضور غایبین بهارستان ارومیه در دقیقه نود را از این حوزه انتخابی را بیشتر قوت می‌بخشد.

به گفته برخی‌ افراد آگاه، غایبین انتخاباتی ارومیه برای دوره یازدهم خانه ملت در دقایق پایانی ثبت‌نام از حوزه انتخابیه تهران نامشان را در میان داوطلبین دیگر انتخاباتی گنجاندند.

معیار انتخاب هر کاندیدی برای راهی کردن به خانه ملت باید توانمندی برای مدیریت و پیگیری مطالبات مردمی باشد، حضور غایبین بزرگ این دوره از انتخابات بهارستان در ارومیه آنهم دقایق پایانی شاید بتواند کنش‌های انتخاباتی را در این حوزه با تکاپوهای جدی مواجه کند و از این رو باید منتظر بود و دید رفتارهای انتخاباتی در ارومیه امسال برای بهارستان چگونه رقم می‌خورد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید