14:40|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 22 آذر 1398 - 11:02
کد خبر: 13500
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

انتخاب نماینده صالح بسیار مهم است

مردم باید از هم اکنون با هوشیاری، افراد صالح را برای انتخاب در روز دوم اسفند شناسایی کنند زیرا حضور افراد اصلح در مجلس شورای اسلامی، کشور را به سمت اعتلا سوق می دهد.
انتخاب نماینده صالح با حضور هوشیارانه مردم در انتخابات است

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، امام جمعه ارومیه و نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ارومیه افزود: برگزاری پرشور انتخابات در اولویت است که در کنار آن، انتخاب افراد اصلح بسیار مهم خواهد بود.

وی اضافه کرد: افراد ثبت‌نام کننده اگر تشخیص بدهند که موقعیت برای حضور آنها مناسب نیست، جرات داشته و صحنه را ترک کنند.

امام جمعه ارومیه با اشاره به لزوم توزیع عادلانه امکانات در نقاط مختلف کشور و آذربایجان غربی بیان کرد: رعایت نکردن این اصل مهم، زیبنده مسوولان و  کشور اسلامی نیست.

حجت الاسلام قریشی همچنین بر ضرورت توزیع مناسب امکانات در شهر ارومیه و خودداری از تبعیض در این خصوص تاکید کرد و افزود: تقسیم شهر به ٢ قسمت، کار غلطی است و باید با همه شهروندان به صورت عادلانه برخورد شود.

وی با گرامیداشت روز وحدت حوزه و دانشگاه، ادامه داد: باید این ٢ نهاد علمی و موثر در کنار هم در مسیر اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب،اساتید حوزه و دانشگاه بیشترین اثر را داشته و باید میدان‌دار باشند.

حجت الاسلام قریشی یکی از جذاب ترین نعمت های الهی را نماز دانست و بیان کرد: وقتی انسان با نماز به ارتباط با خداوند متعال می‌پردازد، نظر خداوند متعال بر این بنده است و سایه رحمت خداوند فرد را احاطه می‌کند.

وی افزود: کسانی که نماز نمی‌خوانند واقعا بیچاره و بدبخت بوده و از این لذت خداوندی بی‌بهره هستند.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به ثواب نماز جماعت نیز گفت: اگر تمام درختان دنیا مداد شوند و تمام ملائک جمع شوند، نمی‌توانند ثواب یک رکعت نماز جماعت را بنویسند و این گونه نماز هدیه خداوند متعال بر بندگان است.

امام جمعه ارومیه لزوم توجه به حضور در  نمازهای جماعت و جمعه را یادآوری کرد و افزود: مدیران و مسوولان استانی در نمازهای جماعت و جمعه شرکت کرده و در صف اول باشند تا مردم نیز از آنها الگوبرداری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید