02:23|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آذر 1398 - 08:03
کد خبر: 13497
یادداشت:

سکوت متولی آمار/ آنفولانزا همچنان می‌تازد

مسئولین علوم پزشکی آذربایجان‌غربی همچنان خود را از دیده مردم و رسانه‌ها پنهان کرده‌اند تا پاسخگوی هیچ سوالی در رابطه با آنفلوآنزا نباشد.
سکوت متولی آمار/ آنفولانزا همچنان می‌تازد

سرویس اجتماعی باریش نیوز، آنفلوآنزا یا بیماری واگیردار باعث عفونت حاد دستگاه تنفسی می‌شود که با سردرد ناگهانی، درد ماهیچه، تب و ضعف و بی‌حالی شدید نمایان می‌شود.

از زمان شیوع این بیماری تا کنون پیام‌های زیادی از وضعیت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان به دستمان می‌رسد اما با توجه به سایت علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی آخرین خبر در رابطه با فوت‌شدگان بیماری آنفلوآنزا، ۳ نفر است درحالی‌که قطعا ۲ کشته دیگر هم تایید شده ولی علوم پزشکی متولی اصلی بهداشت استان بازهم در اغما  سپری می‌کند و هیچ آماری در مورد این بیماری نمی‌دهد.

روزی مسئولین باید به این نتیجه برسند که سکوتشان نمی‌توان شرایط و اتفاقات افتاده را عوض کند زیرا مردم جامعه چشمی بینا و گوشی شنوا دارند که شاهد اتفاقاتی که در اطرافشان می‌افتد باشند.

سکوت مسئولین به جز همه این‌ها مردم را نسبت به آن‌ها بدبین‌تر می‌کند و حتی اگر روزی سخنی را به درستی بر زبان بیاورند دیگر مردم باور نمی‌کند.

علاوه بر همه این‌ها سکوت مسئولین می‌تواند جامعه را دچار بحران کرده و دروغ و شایعه را گسترش ‌دهد و مشکلات بیشتری نیز در ادامه ایجاد کند زیرا سود جویان از این شرایط استفاده می‌کنند و کارها را آنطور که دوست دارند پیش ‌می‌برند.

رسانه‌ها و مردم هم‌چنان در انتظار لب گشودن مسئولین علوم ‌پزشکی استان هستند که نه تنها به سوالات پاسخ نمی‌دهند بلکه توجهی به انتقادها نیز نمی‌کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید