02:01|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 16 آذر 1398 - 07:04
کد خبر: 13461
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با باریش:

آذربایجان غربی تا دوشنبه برف و باران است

طبق پیش‌بینی سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی فعالیت سامانه بارشی همچنان ادامه دارد و شاهد بارش برف و باران در اغلب مناطق هستیم.
آذربایجان غربی تا دوشنبه برف و باران است

یاسر اشتاد، کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در مورد آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی از چند روز گذشته در شهرهای مختلف استان آغاز شده و در حال حاضر نیز در اغلب مناطق استان شاهد بارش برف و باران هستیم.
وی افزود: در مناطق شمالی و همچنین در ارتفاعات آذربایجان‌غربی بارش‌ها اغلب به صورت برف بوده و همچنین روز شنبه 16 آذرماه نیز بارش برف در شهرهای پیرانشهر و سردشت بارش برف گزارش شده است.
اشتاد ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی روزهای شنبه و یکشنبه نیز ادامه دارد به ویژه در مناطق جنوبی  و تا حدی در مرکز استان بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.
وی اضافه کرد: در طی 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش از شهرستان پیرانشهر با 6/5 میلی‌متر، همچنین در ارومیه نیز 4 میلی‌متر بارش ثبت شده است.
اشتاد گفت: از روز دوشنبه 18 آذرماه سامانه بارشی به تدریج از استان خارج و بارش‌ها متوقف می‌شود.
وی عنوان کرد: افت محسوس دما از روز گذشته آغاز شده و روز شنبه 16 آذرماه و یکشنبه 17 آذرماه  نیز استمرار هوای سرد در استان ادامه دارد.
کارشناس سازمان هواشناسی آذربایجان‌غربی در پایان افزود: در 24 ساعت گذشته شهرستان چالدران با 4 درجه زیر صفر سردترین شهر استان، میاندوآب با 9 درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان و دمای هوای ارومیه نیز در گرم‌ترین ساعات  4 درجه بالای صفر و در سردترین ساعات 2 درجه بالای صفر گزارش شده است. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید