12:13|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آذر 1398 - 17:05
کد خبر: 13458
نماینده مردم ارومیه در بهارستان در گفت و گو با باریش؛

منافع مردم اولویت تصمیم گیری ها است

سعی بر این بوده که منافع مردم در اولویت تصمیم گیری ها باشد چراکه به هر ترتیب این مردم هستند که باید قضاوت کنند عملکرد ها چگونه بوده است.
منافع مردم اولویت تصمیم گیری ها است

روح الله حضرت پور، نماینده مردم ارومیه در گفت و گو با سرویس سیاسی باریش نیوز؛ اظهار کرد: دور دهم مجلس، دوره بسیار حساس، تاثیرگذار، پاسخگو و چابک بود که نمایندگان تلاش کردند با وجود همه محدودیت های موجود نهایتا منافع مردم را مد نظر قرار دهند.

وی با بیان اینکه در حوزه محلی و شهرستان اورمیه، اتفاقات بزرگی در چهار سال گذشته رخ داد، خاطرنشان کرد: البته حاصل پی گیری های همه نمایندگان ادوار بود ولی نهایتا دوره دهم محل شکوفایی این تلاش ها بود.

وی معتقد است؛ انتخابات نماد مردم سالاری در کشور ماست و این چقدر خوب است که همه اقشار و گروه ها می توانند وارد این کارو زار شوند.

حضرت پور، مهم ترین وظیفه مجلس را قانون گذاری براساس قانون اساسی دانست و گفت: من دوست دارم ابتدا به حوزه قانون گذاری بپردازم.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم خودشان به خوبی در جریان نحوه عملکرد بنده در خصوص لوایح و مصوبات هستند، تمام سعی ما این بوده که منافع مردم در اولویت تصمیم گیری ها باشد و بر همین اساس هفته گذشته لیستی از قوانین مهم مجلس که نقس مستقیمی در تصویب آن ها داشتم را در صفحه شخصی خود منتشر کردم.

حضرت پور همچنین تصریح کرد: به قانون تعیین و تکلیف استخدامی های آموزش و پرورش یا قانون ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان یا قانون حفاظت از تالاب ها یا قوانین مهمی مثل قوانین مبارزه با تامین مالی تروریسم برخی از این قوانین هستند.

وی یادآور شد: البته قوانینی مانند جرم انگاشتن توهین های قومی یا ایجاد منطقه آزاد سرو ارومیه هم قوانین مهمی بودند، البته تعداد قوانین مصوب بسیار زیاد است اما مردم می دانند که ما ذره ای از حقوقشان عدول نکرده ایم.

نماینده مردم ارومیه در خانه ملت اضافه کرد: قطار بالاخره با تلاش همه نمایندگان ادوار به اورمیه رسید، در حوزه بهداشت، ما چندین بیمارستان در ارومیه ساخته شد و چند مورد دیگر در حال ساخت یا نقشه برداری است و در حوزه آموزش با افزایش قابل ملاحظه فضای آموزشی مواجه بودیم.

حضرت پور معتقد است؛ در چهارسال گذشته ارومیه محل رفت و آمد مسئولین عالی رتبه کشور بوده که امکانات مناسبی نیز در جریان این سفر ها عاید استان شد و خوشبختانه با وجود کم کاری های دولت به دلیل عنایت خداوند دریاچه ارومیه از خطر مرگ نجات یافت اما به هر ترتیب این مردم هستند که باید قضاوت کنند عملکرد ما چگونه بوده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید