19:28|سه شنبه, اردیبهشت 04 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آذر 1398 - 12:15
کد خبر: 13456

روح‌الله حضرت‌پور با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرد

روح‌الله حضرت پور نماینده مردم ارومیه در خانه ملت عصر امروز، پنجشنبه، 14 آذرماه پیش از حضور در محل ثبت نام با حضور در مزار شهدا با آرمانهای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کرد.
روح‌الله حضرت‌پور با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرد

به گزارش سرویس سیاسی باریش نیوز، روح الله حضرت‌پور نماینده فعلی مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی که دانش آموخته کارشناسی ارشد حقوق بین‌الملل است عصر امروز، پنجشنبه، 14 آذرماه قبل از حضور در ستاد ثبت نام نامزدهای انتخابات دور یازدهم بهارستان با حضور در مزار شهدای ارومیه با آرمان انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر دفاع مقدس تجدید پیمان کرد.

روح الله‌حضرت‌پور که تاکنون یک دوره نمایندگی شورای اسلامی شهر و نمایندگی مردم ارومیه در بهارستان را در کارنامه خود دارد، در پنجمین روز از آغاز ثبت نام کاندیدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی برای دور یازدهم در ستاد انتخاباتی فرمانداری حاضر شد.

این نماینده همچنین پس از حضور در مزار شهدا بر مزار حجت الاسلام شیخ غلامرضا حسنی، نماینده سابق ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه حاضر شد تا بار دیگر با آرمان‌های مقدس نظام اسلامی تجدید بیعت کرد.

روح‌الله حضرت‌پور در حالی که بسیاری پاک دستی، صداقت و مردمی بودن در دوران نمایندگی اش را برگ برنده وی در انتخابات می دانند ، عصر امروز پنجشنبه، 14 آذرماه برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابی ارومیه ثبت نام کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید