04:22|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 14 آذر 1398 - 09:04
کد خبر: 13454
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با باریش:

تأمین سهمیه اضافی سوخت تاکسی‌های آنلاین برعهده شرکت نفت نیست

شرکت‌هایی که در قالب تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارند باید هزینه سوخت اضافی تاکسی‌های خود را به حساب رانندگان واریز کنند.
تأمین سهمیه اضافی سوخت تاکسی‌های اینترنتی بر عهده شرکت نفت نیست

احمد مجرد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد مشکلات سوخت تاکسی‌های اینترنتی در ارومیه اظهار کرد: افرادی که در تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارند در صورت عدم دریافت سهمیه سوخت خود می‌توانند مشکل خود را از طریق شرکت محل اشتغال خود پیگیر شوند.

وی با بیان اینکه هزینه سهمیه اضافی تاکسی‌های اینترنتی باید از طریق شرکت‌های طرف قرارداد، پیگیری شود، خاطرنشان کرد: شرکت‌هایی که در قالب تاکسی‌های اینترنتی فعالیت دارند باید هزینه سوخت اضافی تاکسی‌های خود را به حساب رانندگان واریز کنند.

این مسئول با تاکید بر اینکه شرکت نفت تنها متولی تامین سوخت است، گفت: اگر رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه 60 لیتری خود را تمام کنند باید با هزینه آزاد سوخت گیری کنند و دریافت مابه التفاوت این قیمت را باید از شرکت‌های طرف قرداد خود پیگیر باشند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: بانک عامل در جایگاه‌های سوخت بانک ملت است و در صورتی که مبلغ مابه التفاوت سوخت تاکسی‌های اینترنتی در حسابشان از سوی شرکت مربوطه شارژ شود رانندگان می توانند به راحتی در جایگاه‌ها سوخت‌گیری کنند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید