05:28|شنبه, اردیبهشت 01 ,1403
تاریخ انتشار: 13 آذر 1398 - 06:55
کد خبر: 13439

بازار سیاه گاز مایع در ارومیه/ناظرین در خوابند!

عدم نظارت‌های مستمر و جدی در سطح بازار از سوی سازمان متولی نظارت و بازرسی باعث شده که بازار سیاه این روزها به گاز مایع برسد و مردم را با مشکل مواجه کند.
 بازار سیاه گاز مایع در ارومیه/ناظرین در خوابند!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در چند روز اخیر پیام‌های مردمی زیادی با موضوع کمبود گاز مایع در سطح شهر ارومیه برای پایگاه خبری باریش‌نیوز ارسال شده است و مخاطبان خواستار پیگیری و رفع این مشکل شدند.
خبرنگار باریش نیوز در این گزارش مشکل کمبود گاز مایه را پیگیری و بررسی کرده است.
کمبود توزیع گاز بوتان در ارومیه
یکی از شهروندان ارومیه‌ای در ارسال پیامی اظهار کرده است: چند روزی است که سیلندر گاز بوتان در ارومیه توزیع نمی‌شود و این در حالیست که قیمت دولتی۷۸۰۰تومان می‌باشد و در بازار آزاد به قیمت۳۵۰۰۰تومان توزیع می‌شود.
وی افزود: از ادارات مربوطه این مشکل را پیگیری کردیم و در پاسخ گفتند که در حال بررسی و پیگیری هستیم، اما در حال حاضر هیچ‌گونه اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.
این شهروند ادامه داد: لطفا صدای ما رو به گوش مسولان برسانید تا این مشکل حل شود.
افزایش قیمت گاز مایع
یکی دیگر از شهروندان ارومیه‌ای در ارسال پیامی گفت: کپسول گاز مایع چند وقتی است که در سطح شهر ارومیه به سختی یافت می‌شود.
این شهروند ادامه داد: جدا از اینکه گاز مایع به سختی در شهر یافت می‌شود قیمت آن نیز دو برابر افزایش داشته است.
بازار سیاه به گاز مایع رسید
وحید از مخاطبان باریش نیوز در ارسال پیامی گفت: روز گذشته به دنبال تأمین کپسول گاز مایع بودم اما نتوانستم آن را تأمین کنم چرا که متاسفانه بازار سیاه به گاز مایع نیز رسیده است و برخی افراد از این مسئله سوء استفاده می‌کنند و به قیمت چند برابر آن را می‌فروشند.   
سهمیه گاز مایع، فراتر از نیاز مصرف‌کنندگان واقعی تأمین می‌شود
احمد مجرد، مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، اظهار کرد: در حال حاضر سهمیه گاز مایع در استان، فراتر از نیاز مصرف‌کنندگان واقعی تأمین شده است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: شرکت نفت بیش از نیاز مصرف‌کنندگان واقعی، گاز مایع تأمین کرده و مشکلی در تأمین آن وجود ندارد.

ناظرین شما بخوابید سودجویان بیدارند!

در شرایط نابسامان اقتصادی یکی از اقدامات مهم در سطح بازار جلوگیری از گرانفروشی، احتکار، افزایش قیمت‌های سلیقه‌ای و بی‌رویه همچنین جلوگیری از ایجاد بازار سیاه برای اقلام و کالاهای مختلف در سطح بازار است که این عوامل بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت می‌باشد.
متاسفانه این سازمان نتوانسته آن‌گونه که باید در این زمینه گام مثبت برداشته و از بروز مشکلات این‌چنینی جلوگیری کند.
طبق ارسال پیام‌های مردمی در چند روز گذشته نیز مشکلات مختلفی در تأمین گاز مایع در سطح شهر ارومیه به وجود آمده است و انتظار می‌رود سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی نظارت و بازرسی خود در این زمینه را افزایش دهد تا مشکلات به وجود آمده هر چه سریعتر رفع شود.
این رسانه همچنان پیگیر مشکلات نظارت بر بازار و همچنین رفع مشکل کمبود گاز مایع در شهر ارومیه است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید