21:46|سه شنبه, فروردین 28 ,1403
تاریخ انتشار: 09 آذر 1398 - 07:03
کد خبر: 13409
سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

مجتمع آبرسانی روستایی بوکان در مرحله واگذاری به پیمانکار است

مجتمع آبرسانی ۱۶۵ روستایی بوکان که در هفته دولت کلنگ زنی شد، برای ادامه مراحل اجرایی در حال حاضر به پیمانکار واگذار شده است.
مجتمع آبرسانی روستایی بوکان در مرحله واگذاری به پیمانکار است

علیرضا رضوی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در خصوص مشخصات این طرح اظهار کرد: طول شبکه این مجتمع ۵۵۰ کیلومتر است که ۳۰۰ کیلومتر آن خط اصلی و مابقی خط فرعی است که در طول پنج سال به اتمام می‌رسد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر شاخص بهره‌مندی مشترکان شهر بوکان از فاضلاب شهری ۹۷ درصد است، اضافه کرد: اعتبارات مجتمع آبرسانی ۱۶۵ روستایی بوکان نیز از محل صندوق توسعه ملی تامین می‌شود که با اجرای آن آب ۹۵ درصد روستاهای شهرستان  تامین خواهد شد.

رضوی در خصوص تصفیه‌خانه فاضلاب شهری بوکان و بوی نامطبوع آن نیز گفت: در حال حاضر ۲۰ هزار اصل نهال در محوطه تصفیه‌خانه کاشته شده‌است و علاوه بر آن تاسیسات این تصفیه‌خانه ارتقا پیدا می‌کند تا بتوانیم بوی نامطبوع را به حداقل برسانیم.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در خصوص فاضلاب شهرک گلستان بوکان یز بیان کرد: در حال حاضر ایستگاه پمپاژ در حال بتن‌ریزی است و تا سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید