09:53|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1398 - 09:15
کد خبر: 13402
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، در حاشیه کلنگ زنی پروژه کمربندی دوم ارومیه:

احیای دریاچه ارومیه در دستور کار قرار دارد

قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه بسیاری را احداث کرده و یکی از پروژه‌های مهمی که در دستور کار قرار دارد.
احیای دریاچه ارومیه در دستور کار قرار دارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، سعید محمد، فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء، امروز پنج شنبه، 7 آبان ماه جاری در حاشیه کلنگ‌زنی پروژه کمربندی دوم کلانشهر ارومیه اظهار کرد: پس از آنکه ۳۰سال از تاسیس این قرارگاه می‌گذرد در استان فعالیت‌های بسیار زیادی را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیادی مانند سدها، شبکه‌های حمل نقل و نیروگاه‌ها را احداث کردیم و هم اینک پروژه‌هایی که در دستور کار است که پروژه احیای دریاچه ارومیه را می توان از جمله این طرح‌ها برشمرد.

محمد ادامه داد: پروژه‌های زیرساختی زیادی را نیز در این استان داشتیم و داریم.

وی در رابطه با توسعه فضای شهری خاطر نشان کرد: امروز تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه فضای شهری با حدود ۵هزار میلیارد تومن پروژه امضا میشه.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء افزود: تفاهم نامه‌ها باید تبدیل به قرار شود و بعدا عملیات اجرایی شروع شود یعنی اینگونه نیست که بعد از مراسم امروز کل این پروژه آغاز شود.

محمد با تصریح اینکه آغاز پروژه نیاز به گذارندن مراحل قراردادی و گرفتن مجوزات لازم دارد در رابطه با کلنگ‌زنی کمربندی دوم ارومیه اعلام کرد: این پروژه بسیار مهم و استراتژیک برای این شهر است.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء با اشاره به زمان پایان این پروژه اظهار کرد: امید است این پروژه را در یک زمان کوتاه به بهره برداری برسانیم و تا سال ۱۴۰۴ کل کار کمربندی به اتمام برسد اما اگر تامین مالی شود این پروژه تا سال ۱۴۰۲به پایان می‌رسد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید