14:44|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1398 - 07:13
کد خبر: 13398

اینترنت همراه در ارومیه همچنان لنگ می‌زند

اینترنت از طریق تلفن‌های همراه در ارومیه علیرغم وعده و وعیدهای مختلف برای اتصال آن در چند روز اخیر همچنان تق و لق است.
اینترنت همراه در ارومیه همچنان لنگ می‌زند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، نبود اینترنت تلفن‌های همراه در چند روز اخیر مشکلات بسیاری برای کسبه و مردم در شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی ایجاد کرده است.

علیرغم اینکه روز گذشته وعده‌هایی برای برقرار شدن اینترنت تلفن های همراه استانهای مختلف در فضاهای مجازی منتشر شد اما هنوز کاربران بسیاری در ارومیه و شهرهای مختلف آذربایجان‌غربی در استفاده از اینترنت جهانی با محدودیت‌هایی روبرو هستند.

مطالبه‌گری از جمله اصولی است که مردم از نمایندگان منتخب خود در خانه ملت در دسترسی به امکانات و خدمات عمومی انتظار دارند ولی به نظر می‌رسد که نمایندگانی که مردم ارومیه راهی مجلس کردند توجهی به این موضوع ندارند که پس از گذشت یک هفته از پایان ناآرامی‌هایی که به سبب سوء استفاده برخی‌ها از اعتراضات به حق مردم انجام شد، هنوز آذربایجان‌غربی در لیست پایانی اتصال به اینترنت جهانی قرار دارد.

قطعی اینترنت به ویژه انیترنت تلفن‌های همراه در روزهای اخیر خسارت‌های زیادی به اقتصاد و تجارت کسب و کارهای آنلاین وارد کرده است و کسب و کارهای مجازی در ارومیه نیز از این خسارت بی‌نصیب نماده‌اند بسیاری امور اقتصادیشان در یک هفته گذشته با اختلال روبرو شده است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید