17:22|جمعه, فروردین 10 ,1403
تاریخ انتشار: 07 آذر 1398 - 06:57
کد خبر: 13397
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

رفع سدمعبر در ارومیه به صورت تدریجی در حال انجام است

ساماندهی و رفع سد معبر خیابان‌های شهر ارومیه رها نشده و به صورت مستمر در حال انجام است اما به دلیل اینکه ایجاد این سد معبرها در طول سالیان سال به وجود آمده به همین جهت باید به صورت تدریجی انجام شود تا فروشندگان نیز با مشکلی مواجه نشوند.  
رفع سدمعبر در ارومیه به صورت تدریجی در حال انجام است

امیر سحابی، معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، در مورد ساماندهی معابر عمومی و رفع سد معبر در سطح شهر ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر در باغ رضوان، کمربندی، همافر، حافظ، دروازه شاپور و برخی دیگر از مناطق شهر ارومیه برنامه‌های مختلفی برای ساماندهی و رفع سد معبر وجود دارد.
وی افزود: سطح شهر ارومیه بسیار وسیع  و رفع سد معبر در فضای داخلی این شهر زمان بر است از این رو سازمان خدمات شهری شهرداری ارومیه در تلاش است تا بتواند به صورت مستمر سد معبر را در شهر ارومیه ساماندهی کند و در حال حاضر نیز اقدامات رفع سد معبر به صورت تدریجی در حال انجام است.
سحابی گفت: در برخی از خیابان‌های شهر ارومیه مانند خیابان خرمشهر و خیابان استاد برزگر سد معبر به دلیل وجود مشاغلی مانند ضایعات فروشان و همچنین وجود مشاوره املاک خرید و فروش خودرو ایجاد می‌شود که سازمان خدمات شهری با این افراد وارد مذاکره می‌شود تا هرچه سریعتر محل مناسبی برای ادامه فعالیت خود پیدا کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه مرکز شهر ارومیه 3 الی 4 بار ساماندهی شده است تصریح کرد: ساماندهی و رفع سد معبر خیابان‌های شهر ارومیه رها نشده و به صورت مستمر در حال انجام است اما به دلیل اینکه ایجاد این سد معبرها در طول سالیان سال به وجود آمده به همین جهت باید به صورت تدریجی انجام شود تا فروشندگان نیز با مشکلی مواجه نشوند.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید