15:29|پنجشنبه, اردیبهشت 06 ,1403
تاریخ انتشار: 06 آذر 1398 - 07:25
کد خبر: 13391
سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با باریش:

اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب در استان اولویت‌بندی می‌شود

با توجه به اینکه اعتبارات اصلاح و بازسازی شبکه 30 درصد است طرح‌های مربوط به اصلاح شبکه را باید اولویت‌بندی کنیم.
اصلاح و بازسازی شبکه‌های آب در استان اولویت‌بندی می‌شود

علیرضا رضوی، سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در گفت‌و‌گو با سرویس اجتماعی باریش نیوز اظهار کرد: در راستای افزایش و سرعت بخشی در خدمات رسانی به شهروندان و روستانشینان طرح یکپارچه سازی از سوی وزارت نیرو در حال اجرا بوده و هم اکنون 14 استان یکپارچه سازی شده و تا پایان سال این امر در سایر استانها محقق می‌شود.

وی درصد جمعیت برخوردار از سامانه فاضلاب در استان را 65 درصد عنوان کرد و افزود: در حال حاضر 86 درصد جمعیت شهرستان پیرانشهر تحت پوشش سامانه فاضلاب قرار دارند که این رقم نسبت به میانگین کشوری 36 درصد بیشتر است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: به لحاظ اینکه سطح آب‌های زیرزمینی در شهر پیرانشهر بالاتر است، بایستی به سمت آبهای سطحی و پایدار حرکت کنیم.

رضوی همچنین خاطرنشان کرد:  اکنون که سدسیلوه در حال احداث است و با وجود اینکه احداث تصفیه‌خانه آب جزو وظایف شرکت آب منطقه‌ای استان است، می بایست موضوع را پیگیری

سرپرست شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌غربی در پایان به موانعی که مانع ارائه خدمات بهتر به مشترکین می‌شود، اشاره کرد و افزود: محل سکونت تعدادی از متقاضیان در خارج از محدوده خدمات شهری واقع شده و در این ارتباط یا باید در طرح تفضیلی اضافه شود و یا شورای تامین استان مصوب نماید تا بتوانیم به متقاضیان مورد نظر خدمات ارائه دهیم .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید